اخبار فرش ماشینی

برنامه های اجرایی کاهش آسیب از طریق قالیبافی در زندانهای استان مرکزی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر کل زندانها و مدیر عامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه زندانیان جرایم غیر عمد استان آمار زندانیان آزاد شده از طریق کمکهای ستاد دیه استان از ابتدای سال ۹۲ تاکنون را ۱۱۳ نفر عنوان نمود و گفت: ۱۱۳ زندانی از سوی این ستاد آزاد شدند.

خشایار جمشیدی افزود: مبلغ کل دیه این افراد ۱۹۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال بوده که منابع اعتبارات آنها تسهیلات اعطایی بانکها ،اعتبارات ستاد دیه استان و کشور ، گذشت شکات ، کمک صندوق خسارتهای بدنی و … بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان مرکزی ضمن ارج نهادن به نیت خیرین نیک اندیش کمک به زندانیان دیه را امری انسانی و خدا پسندانه برشمرد و با اشاره به این که این گروه از زندانیان و خانواده آنها منتظر کمک های خیرین و نیکوکاران هستند نهادینه شده فرهنگ کمک به آزاد سازی زندانیان بدهکار را مستلزم اطلاع رسانی گسترده و عزم عمومی خیرین و نیکوکاران جامعه دانست.

وی همچنین شماره حساب سیبای ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ بانک ملی ایران را جهت واریز کمکهای مردم خیر و نوعدوست استان به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد اعلام نمود و گفت: برنامه های زیادی برای کاهش آسیب و کمک به زندانیان در حال اجراست.

برنامه های اجرایی کاهش آسیب در زندانهای استان

جمشیدی با بیان اینکه برنامه های اجرایی کاهش آسیب در زندانهای استان باید از نظر محتوایی غنی ، فراگیر و تاثیر گذار شوند تصریح کرد: هدف گذاری اصلی و نهایی آن تحقق برنامه های میان مدت سه ساله و پنج ساله قضایی و ارتقاء نظام زندانبانی در سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با هدف اصلاح شخصیت و تغییر ساختار رفتاری مددجویان باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر کل زندانهای استان مرکزی همچنین بر پیگیری وضعیت زندانیان غائب از مرخصی تاکید نمود و تصریح کرد: توجه روسای زندانهای استان را به آسیب های ناشی از این امر از جمله رعایت حقوق شکات ، توجه به مسائل امنیتی جامعه و… جلب نمود.

وی دراجرای هر چه بهتر دستور العمل ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری و همچنین توسعه و گسترش بخش اشتغال نشسته را زندنهای استان را امری ضروری و مهم بر شمرد و اظهارداشت: در این خصوص با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت بافت و به بافی فرش توافق به عمل امده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه طرح های بافت فرش که به فراهم شدن زمینه ایجاد اشتغال مددجویان و توسعه فعالیت در عرصه تولید فرش انجامیده است گفت: برگزاری دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت بافت و به بافی فرش و همچینین اجرای طرح بیمه مددجویان شاغل در کارگاه های فرش بافی توسط اداره فرش سازمان توسعه صنعت، معدن و تجارت توافق به عمل آمده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×