اخبار نساجی

اعلام ممنوعیت واردات ۱۱۸ کالای ممنوعه دیگر برای دستگاه های دولتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ثبت سفارش واردات ۱۱۸ کالابرای دستگاه های دولتی ممنوع اعلام شد.
پس از اعلام ممنوعیت واردات ۱۶۸ ردیف تعرفه از محصولات کشاورزی در سال جاری، این بار واردات ۱۱۸کالابرای دستگاه های دولتی ممنوع اعلام شده است.
براساس لیست منتشر شده از سوی سازمان توسعه تجارت در زمینه منسوجات ورود انواع پارچه، انواع پوشاک و روسری و همچنین فرش ماشینی برای این دستگاه ها ممنوع است. همچنین در بخش خودرویی ورود انواع اتوبوس، مینی بوس، ون، وانت و کامیون کشنده، کامیونت، انواع ماشین های راهسازی، موتورسیکلت و دوچرخه و انواع لاستیک رویی وسایل نقلیه از سوی دولت ممنوع شده است. در بخش بهداشتی نیز، ورود شامپو، صابون بچه، انواع چینی و بهداشتی، کاشی و سرامیک در بخش اداری، انواع ماشین حساب الکترونیکی، انواع میز، صندلی و مبلمان فلزی و پارتیشن، انواع تلویزیون رنگی، ساعت، مبلمان، آیفون صوتی و تصویری، انواع CD و DVD ، آسانسور حمل بار و مسافر و… مشمول ممنوعیت واردات شده است.
از دیگر اقلام مهم ممنوع شده می توان به شکر خام و شکر سفید، شیر خشک اطفال، انواع کاشی و سرامیک، سنگ های ساختمانی و تزئینی، انواع کنتور آب، برق، گاز، انواع گاوصندوق، فلزات معمول، سیستم های آبیاری تحت فشار و… اشاره کرد که ثبت سفارش آنها برای دستگاه های دولتی از ۱۵ آبان ماه امسال ممنوع اعلام شده است.

روزنامه جام جم، شماره ۳۲۸۹ به تاریخ ۹/۹/۹۰، صفحه ۴

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×