اخبار نساجی

تمدید تحریم‌های امریکا علیه ایران

باراک اوباما رئیس جمهور امریکا، حکم ریاست جمهوری را مبنی بر ادامه تحریم‌ها علیه ایران که از سال ۱۹۹۵ آغاز شده بود، امضا کرد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از پرس تی وی، اوباما روز سه شنبه (۲۳ اسفند، ۱۳ مارس) نوشت: “از آن جا که اقدامات و سیاست‌های دولت ایران همچنان تهدیدی فوق‌العاده و غیرمعمول برای امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد امریکا محسوب می‌شود، وضعیت اضطراری ملی که در ۱۵ مارس ۱۹۹۵ اعلام شد، باید تا بعد از ۱۵ مارس ۲۰۱۲ نیز ادامه داشته باشد.”

اوباما گفت این حکم تمدید شده متعاقب حکم اجرایی ۶ مارس ۱۹۹۵ میلادی از سوی بیل کلینتون رئیس جمهور سابق امریکا است که بر اساس آن تحریم‌های فراگیر بیشتری برای مقابله با تهدید ایران اعمال می‌شود.

روسای جمهور امریکا از سال ۱۹۹۵، هر سال تحریم‌های ضد ایرانی را تمدید کرده‌اند.

رئیس جمهور امریکا افزود: بنابراین مطابق با بخش ۲۰۲ قانون وضعیت فوق العاده ملی، من به مدت یک سال دیگر وضعیت فوق العاده ملی در قبال ایران را تمدید می کنم.

جدیدترین اقدام ضد ایرانی امریکا در حالی صورت گرفته است که تحریم‌های غیرقانونی اقتصادی و سیاسی این کشور علیه جمهوری اسلامی به تایید شورای امنیت سازمان ملل نرسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×