اخبار فرش ماشینی

اعلام آمادگی اغلب واحدهای تولیدکننده پلی پروپیلن در خصوص فروش اعتباری این محصول در بورس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

شرکت صنعتی نویدزرشیمی طی نامه ای آمادگی اکثرواحدهای تولیدکننده پلی پروپیلن رادرخصوص فروش اعتباری این محصول دربورس اعلام نمود.

شرکت صنعتی نوید زرشیمی طی نامه ای به رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی اکثر واحدهای تولید کننده پلی پروپیلن را در خصوص فروش اعتباری این محصول در بورس اعلام نمود.

هم اکنون نیز شرکت نوید زرشیمی حدود ۵۰ درصد از فروش خود را برای گریدهای BOPP، نخ و الیاف و گونی به صورت اعتباری انجام می دهد. نحوه عمل نیز ارائه ضمانت نامه بانکی توسط مشتری می باشد که پس از ارائه، این شرکت طی نامه ای به بورس درخواست انجام معامله بدون واریز نقدی توسط خریدار اعلام می نماید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در حال حاضر نیز برای مشتریانی که از اعتبار بانکی خوبی برخوردار باشند صدور ضمانت نامه در حدود سه روز طول می کشد و اعتبار ضمانت نامه ها می تواند ۶ الی ۱۲ ماه باشد.صدور ضمانت نامه از سوی بانک مستلزم سپردن وثیقه توسط مشتری است که بسته به ارتباط مشتری با بانک خود می تواند معادل نقدی مبلغ ضمانت نامه، سفته، اوراق مشارکت، وثیقه ملکی و غیره باشد.
بنابراین به نظر می رسد امکان خرید اعتباری از تولید کنندگان به سادگی مهیا باشد، که لازمه آن اقدام توسط خریداران است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×