اخبار فرش ماشینی

لزوم گسترش شهرکهای صنعتی در کردستان/ خوشه فرش راه اندازی می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کردستان با داشتن این همه استعداد در تولید فرش، تاکنون از داشتن نمایندگی فرش و مرکزی برای آموزش و هدایت فعالان این عرصه محروم بوده است/ امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی، یکی از خواسته های اصلی صنعتگران استان محقق شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان بر گسترش شهرک های صنعتی در استان، از جمله شهرک صنعتی کامیاران و بیجار،آماده سازی ناحیه صنعتی سروآباد جهت بهره برداری و تعیین محل شهرک صنعتی سنندج ۵،تاکید کرد.

بابک معروفی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج، استقبال سرمایه‌گذاران به بخش صنعت در استان را عامل توسعه و گسترش شهرک‌های صنعتی در کردستان بیان کرد و افزود: استقبال خوب سرمایه‌گذاران بخش صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باعث می شود تا طرح‌های توسعه‌ی شهرک‌های فعلی و شهرک‌ها و نواحی جدید در استان ایجاد شود.

وی بر ازوم تامین بودجه راه اندازی پروژه توسعه خوشه فرش در استان تاکید کرد و گفت: کردستان با داشتن این همه استعداد در تولید فرش، تاکنون از داشتن نمایندگی فرش و مرکزی برای آموزش و هدایت فعالان این عرصه محروم بوده است که امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی، یکی از خواسته های اصلی صنعتگران استان محقق شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×