اخبار نساجی

صدور بیش از ۲۲۰۰ مصوبه در ستاد تسهیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صدور بیش از 2200 مصوبه در ستاد تسهیل

معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت از صدور ۲ هزار و ۲۷۰ مصوبه در کارگروه های استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولید و شهرکهای صنعتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

محسن صالحی نیا با بیان اینکه فعالیت های ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرکهای صنعتی از ابتدای امسال با تشکیل کارگروه های استانی و با هدف تسریع در رسیدگی به درخواست واحدهای تولیدی و کاهش مراحل غیرضرور سرعت بیشتری گرفته است افزود: این کارگروه های استانی با مسوولیت استانداران و دبیری روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها به بررسی درخواست ها و اتخاذ تصمیم های لازم با اکثریت آرا اعضای کارگروه اقدام می کنند.

وی افزود: از ۲ هزار و ۲۷۰ مصوبه ای که در این کارگروه ها صادر شده، ۶۲ درصد مربوط به امور بانکی و تقسیط بدهی ها، بخشش جرائم، تنفس زمانی و ارائه تسهیلات بوده است.

صالحی نیا ادامه داد: ۱۱ درصد از این مصوبه های صادر شده نیز مربوط به امور مالیاتی و تامین اجتماعی، ۱۴ درصد امور سرمایه گذاری و ۱۳ درصد مربوط به شهرک های صنعتی و امور معادن بوده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه علاوه بر کارگروه های استانی طی سفرهای ویژه با مسوولیت معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسات ویژه ستاد تسهیل در استان های قم، همدان، کرمان، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان و شیراز با حضور استاندار و برخی نمایندگان مجلس تشکیل شده است افزود: در این جلسات به درخواست های واحدها رسیدگی و در این رابطه ۳۲۴ مصوبه صادر شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×