اخبار نساجی

شبکه همکاری بین‌المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات تأسیس می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

قائم‌مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجارت از تاسیس شبکه همکاری بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات با همکاری دیگر کشورها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق مفتح تأکید کرد: این شبکه با همکاری اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند و همچنین مرکز انتقال فناوری آسیا ـ اقیانوسیه وابسته به سازمان ملل و عضویت کشورهای حاضر در همایش بین‌المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات تشکیل خواهد شد.

به گفته وی، اعضا این شبکه به انتقال دانش و فناوری، برگزاری نمایشگاههای مشترک، تعریف بازار مشترک جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات فناوری اطلاعات و همکاری جهت گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در دیگر بخشهای اقتصادی خود خواهند پرداخت.

قائم‌مقام اجرایی وزیر صنعت، معدن و تجار، یکی از اهداف اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت را کاهش فاصله دیجیتال واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری کشور ذکر کرد و افزود: امروزه استفاده از فناوری اطلاعات جهت انجام امور صنعتی و اقتصادی یک الزام است و اگر بخشهای اقتصادی نتوانند کسب و کار خود را مبتنی بر فناوری اطلاعات نمایند بطور جدی با مخاطره مواجه خواهند شد.

وی یکی از زمینه‌هایی که نیاز به کار بیشتر را می‌طلبد، گسترش تعاملات B2B و B2C در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری کشور عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد صنعت فناوری اطلاعات کشور بتواند برای این نیاز راهکارهای مؤثری به وزارتخانه ارائه کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×