اخبار نساجی

شرکت‌های پیمانکاری یک تجربه‌ی شکست‌خورده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت‌های پیمانکاری یک تجربه‌ی شکست‌خورده است

شرکت‌های پیمانکاری یک تجربه‌ی شکست‌خورده است معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری تاکید کرد که استخدام نیروی تمام‌وقت در سازمان‌های دولتی به صورت شرکتی ممنوع و تخلف است.

به گزارش ایسنا، لطف‌الله فروزنده با بیان این‌که همه نیروهای حاضر در مشاغل حاکمیتی باید رسمی شوند، گفت: در مشاغل تصدی‌گری نیز نیروها پس از سه سال پیمانی‌بودن، رسمی آزمایشی خواهند شد.

وی با تاکید بر این‌که شرکت‌های پیمانکاری یک تجربه‌ی شکست‌خورده است، افزود: جمع‌شدن شرکت‌های پیمانکاری نیروی انسانی مبنا‌ی قانونی دارد و بعید است این شرکت‌ها دوباره به عرصه برگردند.

او با اشاره به این‌که براساس قانون قرار بود تا پایان سال گذشته همه دستگاه‌های دولتی نیرو‌های شرکتی خود را قرار‌دادی کنند، گفت: این اتفاق تا ۸۰ درصد رخ داده و در هر سازمانی انجام نشده، تخلف قانونی رخ داده است.

فروزنده با بیان این‌که نیروهای بازرسی این موضوع را در سازمان‌های دولتی پیگیری می‌کنند، گفت: نیروی شرکتی امنیت شغلی نداشت، ولی با قرار‌دادی‌شدن افراد امنیت شغلی آنها برقرار شده و این افراد بیمه می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در ادامه با بیان این‌که حقوق ثابت براساس سنوات و تحصیلات به افراد دارای قرار‌داد کار پرداخت می‌شود، افزود: فوق‌العاده‌هایی مانند سختی آب و هوا، نوع کار، اضافه کار و رفاهیات براساس وضعیت افراد پرداخت خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او با بیان این‌که امسال موضوع یکسان‌کردن اضافه‌کار و رفاهیات کارمندان دنبال می‌شود، گفت: مشاغل پشتیبانی تابع قانون کار هستند و نمی‌توان مشاغل کارگری و کارمندی را براساس یک قانون اداره کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×