اخبار نساجی

حمایت از نیروی کار ایرانی، راهبرد کلیدی شرکت نفت و گاز پارس اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بوشهر- رییس کمیته ارزیابی صلاحیت سازندگان و ساخت داخل درشرکت نفت و گاز پارس گفت: به دنبال تغییر رویکردی دراین شرکت، توجه جدی تر به ساخت داخل، حمایت از سازندگان و نیروی کار ایرانی در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا،روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران،روزپنجشنبه به نقل ازسید غلامحسین گرشاسبی افزود: برای تحقق اندیشه متعالی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید دانش و برنامه ریزی دقیق را جزو اولویت های دستیابی به این آرمان قرار دهیم.

وی اضافه کرد:به دنبال تغییررویکردی که در شرکت نفت و گاز پارس ایجاد شد،نیازهابه صورت مستقیم بررسی شده و شاخص های مسوولیت ‌پذیری مجریان طرح‌ها ارتقا یافته است و از این رو امیدواریم شاهد حصول نتایج کاربردی‌تری باشیم.

گرشاسبی،اولویت اصلی شرکت نفت و گاز پارس درمقابله بامحدودیت‌ها،حمایت ازساخت تجهیزات ازسوی نیروهای ایرانی به صورت ۱۰۰ درصدی و اولویت بعدی نیز شامل تامین نیاز فنی و ساخت تجهیزات به صورت مشترک (ایرانی – خارجی) با هدف انتقال تکنولوژی است.

رییس کمیته ارزیابی صلاحیت سازندگان و ساخت داخل درشرکت نفت و گاز پارس اظهارداشت: حمایت از نیروی کار ایرانی یکی از اولویت های مهم شرکت نفت و گاز پارس است که برای دستیابی به زیرساخت های توسعه تولید ملی، در شرکت نفت و گاز پارس به مقوله حمایت از نیروی کار ایرانی و سرمایه‌های داخلی و نیز انتقال تکنولوژی توجه ویژه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گرشاسبی گفت: توسعه ساخت داخل در صنعت نفت تنها در گرو تداوم رویکرد جهادی است و براساس فرمایش های رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت توجه به تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، وزیر نفت دستورالعمل‌های دقیقی ابلاغ کرده است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×