اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هانساجی و مردم

استخدام گریه کن در اینستاگرام برای فروش فرش ماشینی!!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به عنوان یک خبرنگار که بیش از ده سال در صنعت نساجی و فرش ماشینی فعال بوده ام همواره علاقه زیادی به انعکاس آنچه در این بخش رخ می دهد داشته ام. مدتی است یک کمبود اساسی در بخش اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مشتریان برای خرید فرش ماشینی در سطح جامعه نظرم را جلب کرده و با بررسی دقیق تری در مورد آن به موضوعی جالب برخورد کردم که شایدبه اشتراک گذاری آن برای شما هم جذاب باشد.

اگر کمی علاقمند به سینما باشید و یا فیلم  های تکراری! صدا و سیما را دنبال کرده باشید حتما فیلمچند میگیری گریه کنیکه با هنرمندی استاد منوچهر نوذری هم همراه بود را به یاد دارید. خلاصه کلی این فیلم این بود که یک شرکت خدماتی عده ای از افراد را که خوب و با سوز و گداز گریه می کنند را با پرداخت پول اجیر می کند و برای سرمایه داران و پولداران تازه به دوران رسیده شهر که کس و کار زیادی برای مراسم ختم ندارند و باید به ظاهر آبرویی برای خود به جا کند مراسم پر رنگ و لعابی می گیرند و البته گریه کن ها  وارد عمل میشوند و در فقدان از دست رفته بدون متوفی را بشناسند و دیده باشند گریه ها و ناله ها سر می دهند و بقیه ماجرا

جالب است بدانید برخی از فروشگاه های فرش ماشینی نیز به تازگی از این مدل کاری بهره می برند! در گشت و گذارهای متعددی که در پیج های اینستاگرامی و شبکه های اجتماعی فرش دارم با افرادی برخورد کرده ام که سنگ برند خاصی را بر سینه می زنند و یا در زیر پست های دیگران پست های جهت دار ، از قبل آماده شده و ترغیب کننده برای خرید و بازدید کردن از فروشگاه خاصی را تبلیغ می کنند، مدیران این فروشگاه های به گمان خودشان باهوش، با استخدام این گریه کن های مجازی در سراسر اینترنت و به ویژه در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام سعی در کشاندن مشتری به فروشگاه ها و مراکز فروش فرش خود دارند. بنابراین به شما توصیه می کنم برای خرید فرش ماشینی بیشتر به نکات منطقی و اصولی که برای خرید فرش لازم است توجه کنید و به این اسپمرهای معمولا خوش خط و خال که توسط برندها خریداری شده اند اجازه دخالت در تصمیم گیری خود را ندهید و یا از منبع و مراجع قابل اعتماد و فروم های معتبر برای مشاوره با دیگر خریداران استفاده کنید. شما هم حتما با این پست ها و نظرات گول زننده و تبلیغاتی برخورد کرده اید. به ویژه اگر در این تبلیغات و پست ها فردی نام فروشگاه خاص یا هایپر مارکت خاصی را به شما معرفی کرد که به عنوان مشتری از آنجا بازدید داشته و اتفاقا خرید بسیار خوب و موفقی نیز داشته وبیشتر به صحت و سقم این نظر شک کنید چرا که به احتمال زیاد با یک فرد گریه کن برخورد کرده اید که در ازای نوشتن این پست ها و پرکردن فضای مجازی از نام یک برند یا فروشگاه خاص کسب در آمد می کند.

امیدوارم این مطلب بتواند در افزایش سطح آگاهی خریداران فرش ماشینی موثر باشد.

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×