اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هانساجی و مردم

استاندارد دیگری از موسسه OETI اتریش برای تولیدات خاص نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بهنام قاسمی ::‌ مجله کهن :: محصولاتی که با برچسبINSPECTED QUALITY ” مورد گواهی قرار گرفته اند، از ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی به شیوۀ محلی و به روش دوستدار محیط زیست تولید شده اند.

با برچسب ” INSPECTED QUALITY ” که OETI ارائه نموده است محصولات شما بر اساس ضوابط کاملا تعریف شدۀ کیفی INSPECTED QUALITY مورد تایید و گواهی قرار می گیرند.

 

استاندارد دیگری از موسسه OETI اتریش برای تولیدات خاص نساجی

اگر یک محصول برچسب INSPECTED QUALITY ” ” را داشته باشد، مصرف کنندگان می دانند که در این کالا الزامات یک دستورالعمل واحد رعایت شده است. در عین حال این سیستم گواهینامه ای انعطاف پذیری لازم جهت استفاده بر هرگونه کالا با الیاف ۱۰۰درصد طبیعی را دارا می باشد.

برای مثال شرکت Moosburger KG از برچسب INSPECTED QUALITY بر تشک و بالش های ساخته شده از موی اسب استفاده می کند.
محصولاتی از این دست به سبب تماس مستقیم با پوست انسان داراد درجه اهمیت بسیار بالایی می باشند چرا که استفاده از مواد مضر و آسیب رسان در آن می تواند به سرعت باعث ابتلای بیماری مصرف کننده به ویژه کودکان شود.

استاندارد دیگری از اوکوتکس برای تولیدات خاص نساجی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اقای کریستین موسبرگر که مدیریت این شرکت را بر عهده دارد در مورد اخذ این استاندارد شرکت می گوید: بسیار خوشحالیم که توانسته ایم این گواهی نامه را از یک موسسه بیطرف و معتبر که واسطه بین تولید کنندگان و مشتریان نهایی برای ایجاد اطمینان در خرید آنهاست را دریافت کرده ایم و این در مشتریان ما حس اعتماد خوبی را ایجاد می کند تا دیگر به صورت ۱۰۰٪ از خرید یک محصول استاندارد و دوستدار محیط زیست و خاص از ما اطمینان داشته باشند. این استاندارد به خوبی آنچه را که ما در شرکت و محصولات موسبرگر در دهها سال گذشته انجام داده ایم را تایید می کند.

INSPECTED QUALITY شرکت های کوچک و متوسطی را هدف گذاری نموده که قصد دارند ویژگی محلی بودن، زیست سازگاری و کیفیت بالای محصولات خود را به نمایش بگذارند.

 

اوکوتکس معرفی می‌کند: گواهینامه های تولید محصولات پایدار در چرخه نساجی

تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر :
Country Manager
Ehsan Ekrami, PhD
iran@oeti.biz
Tel/fax: +98 214 762 32 33
Mobile: +98912 0248 067

 

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×