اخبار نساجی

افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است

 

افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما تخلف است و چنانچه قرار بر افزایش باشد، مراتب باید به سازمان حمایت مصرف‎‌کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع داده شود و در صورت تصویب، تغییرات قیمتی صورت گیرد.

به گزارش افکارنیوز، سیدجواد تقوی در گفتگو با مهر گفت: هنوز هیچ اتفاقی در حوزه افزایش قیمت بلیت هواپیما رخ نداده است و اگر قرار بر افزایش باشد، حتما باید با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: البته بسیاری از دستگاهها، قانون عمومی خود را در تعیین قیمت دارند؛ اما بر اساس مصوبه‌ای که کارگروه کنترل بازار در زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها داشته و همچنان نیز پابرجا است، هرگونه تغییر قیمت باید با هماهنگی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود.

وی تصریح کرد: هنوز اقدام نهایی در مورد افزایش قیمت بلیت هواپیما صورت نگرفته است، البته درخواستی نیز مبنی بر افزایش قیمت، هنوز به سازمان ارجاع داده نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تقوی تاکید کرد: به هرحال حتی اگر شورای عالی هواپیمایی نیز تصمیمی در این رابطه گرفته باشد، مطمئنا باید با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگی نهایی صورت گیرد و سپس این تغییرات قیمتی اعمال شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×