اخبار نساجی

ارس را به قطب نساجی کشور تبدیل میکنیم

 

ارس را به قطب نساجی کشور تبدیل میکنیم

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در بازدید از فاز دوم توسعه کارخانه نساجی منطقه، رشد و بالندگی روزافزون واحدهای تولیدی و حضور سرمایه گذاران خارجی در این منطقه را نشان از شکست تحریم های غرب علیه ایران دانست.

صادق نجفی در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای بزرگ تولیدی منطقه آزاد ارس گفت: در این مدت که به طور کامل در تحریم قرار داشتیم نه تنها اقتصاد ما رکود نداشته بلکه تحریم ها فرصتی برای توسعه و خودکفایی را برای ما فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: احداث کارخانه نساجی از جمله موفقیت های منطقه آزاد ارس در مقابله با تحریم های غرب علیه ایران بود.

وی توسعه سرمایه گذاری های خارجی در ارس را نماد عینی شکست غرب در سیاست های غلط آن ها دانست و با بیان اینکه از سرمایه گذاران خارجی حمایت می کنیم افزود: منطقه آزاد ارس بعنوان منطقه ای استراتژیک که برای گسترش فعالیت های اقتصادی و تولیدی برنامه ریزی شده است از تمام سرمایه گذاران بویژه سرمایه داران و تولیدکنندگان ایرانی حمایت ویژه ای انجام می دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اقدامات اخیر ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان گفت: مدیران اقتصاد استان به جد پیگیر مشکلات اقتصادی و بانکی سرمایه گذاران در استان آذربایجان شرقی هستند.

در این دیدار همچنین مدیرعامل و سرمایه گذار کارخانه نساجی ابراز امیدواری کرد با توسعه کارخانه تا ۵ سال آینده منطقه آزاد ارس را به قطب نساجی کشور تبدیل خواهیم کرد.

ریدوان کاران ضمن ابراز خرسندی از سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس گفت: بهره گیری از دانش بومی و عشق به سرمایه گذاری را همواره در راس کار قرار داده و موفقیت های بسیاری را کسب کرده ام و برای حمایت از تولید منطقه آزاد ارس آماده هرگونه همکاری می باشم.

اضافه می شود پروژه کارخانه نساجی با سرمایه گذاری ترکیه اکنون بالغ بر ۳۰۰ نفر اشتغال زایی داشته و پروژه رنگرزی آن که بزرگترین واحد رنگرزی کشور محسوب می شود در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×