اخبار نساجی

ارزش مبادلات تجاری ایران و چین بیش از ۴۵میلیارد دلار است

 

ارزش مبادلات تجاری ایران و چین بیش از 45میلیارد دلار است

عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین سطح مبادلات اقتصادی ایران و چین را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: هم اکنون ارزش مبادلات تجاری دوکشور سالانه بیش از ۴۵میلیارد دلار است.

‘یعقوب استیلاف ‘روز جمعه در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رودسر افزود: چین یکی از بزرگترین شرکای تجاری ایران است و جمهوری اسلامی ایران با این کشور روابط سیاسی و اقتصادی گسترده ای دارد و در نتیجه معتقدم چین همواره می تواند یک شریک قابل اعتماد برای کشورمان باشد.

عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین ادامه داد: در حال حاضر ما به دنبال این هستیم در زمینه صنایع کوچک و صنایع مادر از تکنولوژی چینی ها استفاده کنیم و از آن ها دعوت شده که ازصنایع کوچک کشورمان بازدیدو در کشور ما سرمایه گذاری کنند؛ این در حالیست که ایرانی ها هم در کشور چین در حال سرمایه گذاری هستند.

‘استیلاف ‘ اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که روابط اقتصادی ایران و چین روز بروز بهتر شود که مطمئنا به نفع هر دو کشور خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

‘استیلاف’ تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که روابط تجاری بین دو کشور را بصورت زیربنایی ادامه دهیم یعنی شرکت های چینی در ایران سرمایه گذاری کنند و متقابلا شرکت های ایرانی نیز در چین سرمایه گذاری نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×