اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

ارتباط دانشگاه با صنعت فرش ماشینی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ارتباط دانشگاه با صنعت فرش ماشینی و دیگر بخش های صنعتی و اقتصادی شهرستان آران و بیدگل ضرورت گریز ناپذیراست

 

دکتر بایبوردی، سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷.۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بر ضرورت ارتباط دانشگاه با صنعت فرش ماشینی و دیگر بخش های صنعتی و اقتصادی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷.۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بر ضرورت ارتباط دانشگاه و صنعت فرش ماشینی و سایر بخش های صنعتی و اقتصادی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: ورود دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان به بخش گردشگری کویر و مذهبی این شهرستان ضروری است.
وی افزود: توسعه زیرساخت های گردشگری این شهرستان در کویر مرنجاب، پناهگاه حیات وحش یخاب، شهر زیرزمینی اویی و دیگر جاذبه های گردشگری شهرستان و نیز تقویت راههای جذب گردشگران مذهبی در شهرستان برای زیارت بقاع متبرکه و مراسم عزاداری در بخش ها و شهرهای این شهرستان نیاز به همفکری دانشگاهیان دارد.

فرش ماشینی
فرش ماشینی

دکتر بایبوردی به نقش اعضای هیات علمی و دانشجویان در توسعه مراکز عالی شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و پایش مشکلات و رفع و رجوع علمی این مشکلات را در تقویت ارتباط دانشگاه با بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی شهرستان مهم ارزیابی کرد.
گفتنی است مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷.۹۸دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل و جمعی از مسئولان منطقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.
شهرستان آران و بیدگل دارای ۵ واحد دانشگاهی پیام نور مرکز آران و بیدگل و نوش آباد، جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی و پردیس بین الملل علوم پزشکی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×