اخبار نساجی

ارائه خدمات الکترونیکی اعزام، معافیت ‌و کفالت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ارائه خدمات الکترونیکی اعزام، معافیت ‌و کفالت

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به منظور جلب رضایت و کاهش مراجعه غیرضروری مشمولان، اطلاعات و خدمات مربوط به وظیفه عمومی به صورت الکترونیکی، ارائه می‌‌شود.

سردار ابراهیم کریمی در این باره گفت: سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۸۰ و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.police.ir دو منبع شاخص در ارائه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرایندهای اجرائی آن است که مشمولان و خانواده‌های آنان بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان و به دور از اتلاف وقت می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی افزود: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.policre.ir ارائه‌کننده آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرائی آن بوده و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این پایگاه، ابهامات خود را برطرف کنند، همچنین در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی در این پایگاه، سئوالات خود را در زمینه خدمت وظیفه‌عمومی مطرح و پس از اخذ کدرهگیری، پاسخ لازم را در روزهای بعد رویت کنند.

کریمی در ادامه یادآور شد: مشمولان پس از ثبت مدارک مربوط به تعیین تکلیف مشمولیت خود و ارسال آن از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) به سازمان وظیفه عمومی، در صورت نیاز به استعلام از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست های خود اعم از اعزام، پزشکی، ‌کفالت، صدور کارت و غیره می‌توانند با مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی این پایگاه در قسمت استعلامات، درخواست خود را مطرح و پس از اخذ کدرهگیری، پاسخ لازم را در روزهای آتی رویت کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: همچنین در بخش خدمات الکترونیکی این پایگاه، امکان استعلام از کارت‌های معافیت و پایان خدمت مفقودی نیز در نظر گرفته شده است.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص سامانه تلفن گویا گفت: این سامانه با شماره «۰۹۶۸۰» به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه اطلاعات درباره قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی از قبیل اعزام به خدمت، معافیت‌ها و همچنین فرآیندهای آن به مشمولان و خانواده‌های آنان است، همچنین مشمولان و خانواده‌های آنان در صورت نیاز به اخذ مشاوره تخصصی نیز می‌توانند در ساعات اداری با این سامانه تماس بگیرند.

وی با اشاره به استفاده از سامانه پیامک برای تسهیل در رفع ابهامات مشمولان و خانواده‌های آنان گفت: این سامانه به شماره ۶۱۱۰۹۱ آماده ارائه خدمتی دیگر برای پاسخگوئی سریع به مشمولان و خانواده‌های آنان است، بنابراین مشمولان می‌توانند سئوالات خود را در خصوص امور وظیفه عمومی به صورت پیامک به این سامانه ارسال و در نهایت ظرف ۲۴ ساعت بعد، توسط کارشناسان مربوطه پاسخ لازم را دریافت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی تاکید کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به وظیفه عمومی و رفع ابهامات و شبهات خود در این زمینه، تنها به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی در سایت پلیس مراجعه یا با سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۸۰ تماس بگیرند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×