اخبار نساجی

اختلاس۱میلیاردو۲۵۰ میلیونی متهم با اطلاع مدیران بوده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اختلاس۱میلیاردو۲۵۰ میلیونی متهم با اطلاع مدیران بوده است

نماینده دادستان گفت: یکی از متهمان ادعا کرده موضوع اختلاس یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی با اطلاع مدیران بوده و بخشی از پول در اختیار آنان قرار گرفته است.

ذبیحی‌زاده نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست یکی دیگر از متهمان استانداری اظهار داشت: «م – خ» متهم است به وصول تعرفه مازاد بر حقوق دولتی از معدن‌داران و شرکت در اختلاس یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی است.

وی ادامه داد: طبق اسناد موجود در قراردادهای منعقده حداقل و حداکثر میزان بهره‌برداری از معادن مخلوط شن و ماسه مشخص است و از سال ۸۵ به ازای هر متر مربع ۲۵۰۰ ریال و علاوه بر آن مبالغی نیز به ازای هر مترمربع ۵۰۰ ریال تحت عنوان مازاد بر تعرفه قانونی مطالبه شده است.

وی با بیان اینکه متهم مبالغ را تحت عنوان مازاد بر تعرفه دولتی به صورت نقدی و چک دریافت کرده است، گفت: متهم در بازجویی‌ها ضمن قبول دریافت وجوه این اقدام را حسب دستور مدیریت عنوان کرده است و ادعا کرده بخشی از پول را به مدیران وقت دفتر فنی استانداری داده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ذبیحی‌زاده ادامه داد: طبق اسناد و مدارک موجود در پرونده اتهام متهم در این بخش محرز است و حسب مواد ۱ تا ۵ قانون تشدید مجازات موضوع اختلاس و ارتشاء و با توجه به آثار سوء این اقدام آنها برای متهمان ردیف ۱ تا ۲۴ درخواست تشدید مجازات را دارم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×