اخبار نساجی

آغاز خرید تضمینی گندم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آغاز خرید تضمینی گندم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز خرید تضمینی گندم در کشور خبر داد و گفت: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، تولید گندم در کشور امسال به ۱۴ میلیون تن خواهد رسید.

عباس قبادی در گفتگو با مهر با اشاره به آغاز خریدهای تضمینی گندم در کشور گفت: تمهیدات لازم برای خرید مناسب و به موقع از کشاورزان اندیشه شده و تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که کشاورزان در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند گندم تولیدی را به وزارت صنعت، تحویل و وجه خود را دریافت کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بر اساس پیش بینی وزارت جهاد کشاورزی، امسال ۱۴ هزار تن گندم در کشور تولید خواهد شد، افزود: خرید تضمینی گندم در استانهای هرمزگان، خوزستان، بوشهر و فارس هم اکنون در حال انجام است و البته زمینه برای خرید از سوی بخش خصوصی هم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۲ هزار و ۱۰۰ تن گندم در کشور خریداری شده و همچنان کار خرید در حال انجام است، این درحالی است که خرید در استانهای جنوبی به تازگی در برخی استانهای جنوبی آغاز شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قبادی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت دولت، شرکت بازرگانی دولتی ایران مکلف است هر کیلوگرم گندم را ۳۹۵ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم را ۴۱۵ تومان از کشاورزان خریداری کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×