اخبار فرش ماشینی

احیای کارخانجات نساجی سرعت لازم را ندارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سرپرست فرمانداری قائمشهر گفت: احیای کارخانجات نساجی از سرعت لازم برخوردار نیست که امیدواریم با برداشته شدن موانع در بخش اعتبار، شاهد احیای نساجی که قول ریاست جمهور است، باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به احیا و نوسازی کارخانجات نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: در این بخش در مرحله تخصیص اعتبار قرار داریم.
سرپرست فرمانداری قائمشهر با اشاره به کارگرانی که خواهان دریافت مطالبات معوقه خود هستند، بیان داشت: بحث احیا برای کارگرانی که اولویت اول برای آنها رفع مشکلات اقتصادی‌شان است توجیهی ندارد.
پیرفلک خاطرنشان کرد: احیای نساجی از سرعت لازم برخوردار نیست که امیدواریم با برداشته شدن موانع در بخش اعتبار، شاهد احیای نساجی که قول ریاست جمهور است، باشیم.
سرپرست فرمانداری قائمشهر تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به توسعه روستایی ۶۰ درصد اجرای پروژه‌های دهه فجر امسال در روستا‌ها انجام می‌شود.

* دهه فجر بیش از ۶۷ پروژه در قائمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.
پیرفلک از بهره‌برداری ۶۷ پروژه عمرانی شهرستان قائمشهر در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها با هزینه حدود ۱۱ میلیارد تومان در۱۶ پروژه تولیدی، ۱۷ پروژه خدماتی و نیز ۳۴ پروژه زیرساختی به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری قائمشهر با گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب، جمهوری اسلامی ایران را تنها نظامی دانست که هیچ نوع وابستگی به ابرقدرت‌های بزرگ نداشته و رشادت‌های جوانانش در سایه رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری کشور را از هرگونه وابستگی رهانیده است.
وی در ادامه به برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر قائمشهر در محورهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این ایام شش یادواره شهدا در شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود همچنین سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری «حر» با ظرفیت ۲۵۰ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.
پیرفلک وضعیت اجرای پروژه‌های سفر اول و دوم ریاست جمهوری شهرستان قائمشهر را مطلوب خواند و گفت: در بخش راه پنج کیلومتر از پروژه مهم و اساسی قائمشهر ـ کیاکلا ـ بهنمیر و دریا آسفالت و زیرساخت پنج کیلومتر از این راه در حال اتمام است.
وی وضعیت راه محور قائمشهر به جویبار را مناسب عنوان کرد و گفت: ۵/۳ کیلومتر از این راه آسفالت و کل مسیر آزادسازی شد.

سرپرست فرمانداری قائمشهر به بحث توسعه و زیرساخت در ناحیه پل تجن اشاره کرد و افزود: احداث کمربندی جنوب شرقی در سفر سوم دولت به مازندران دوباره تاکید شد و چهار کیلومتر از این راه آزادسازی شد که با تکمیل پروژه بار ترافیکی محور ساری به قائمشهر که نخستین محور پرتردد کشور است ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
وی از افتتاح سالن ورزشی برادران قائمشهر با صرف هزینه ۳۵۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد و افزود: در بحث سالن‌های روباز و سرپوشیده افدامات خوبی صورت گرفت که وجود ۱۲ سالن استاندارد سرپوشیده در قائمشهر رکورد بالایی در استان مازندران محسوب می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×