اخبار نساجی

واردات خودرو و قطعات در بهار امسال ۴برابر صادرات بود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

واردات خودرو و قطعات در بهار امسال ۴برابر صادرات بود بر اساس آمار گمرک در حالی که در بهار سال جاری ۱۱۰میلیون دلار خودرو و قطعه صادر شده، در مقابل ۴۶۰میلیون دلار از این کالاها وارد کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران، در حالی که در بهار سال جاری ۱۱۰میلیون و ۹۹۸ هزار و ۲ دلار خودرو و قطعات مربوطه از کشور صادر شده، در مقابل ۴۶۰میلون و ۶۲۱هزار و ۳۳۷ دلار از این کالاها وارد کشور شده است.

بر اساس آمار رسمی گمرک، در سه ماه نخست سال جاری تعداد ۲میلیون و ۲۷ هزار و ۲۷۰ قطعه یا دستگاه خودرو به وزن ۱۹.۸هزارتن و ارزش ۱۳۶میلیارد تومان یا به ارزش ۱۱۰.۹میلیون دلار از کشور صادر شده است.

آمار رسمی گمرک حاکی است، در مقابل در سه ماه نخست سال جاری ۱۲میلیون قطعه یا دستگاه خودرو به وزن ۵۱.۷ هزار تن و ارزش ریالی ۵۶۳ میلیارد تومان یا ارزش حدود ۴۶۰ میلیون دلار از کشور صادر شده است.

ترکیب واردات شامل خودرو سواری و کامیون و خودروهای راهسازی و قطعات آنها است و در مقابل ترکیب صادرات شامل تراکتور ، قطعات خودرو ، لوازم یدکی و خودروی سواری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×