اخبار نساجی

اتصال بزرگراه شهید همت به دروازه‌های کرج تا ۳ ماه آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: تا سه ماه آینده بزرگراه شهید همت به پارک جهان‌نما و در حقیقت دروازه‌های کرج متصل می‌شود.

قدرت‌الله ضیایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: عملیات اجرایی این طرح که به صورت موازی با اتوبان تهران کرج در حال احداث است، با جدیت پیگیری شده و از سرعت خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد استان البرز به ویژه استاندار توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و به صورت مرتب از نحوه عملکرد پیمانکار طرح بازدید می‌شود.

این مسئول ادامه داد: خوشبختانه بخش مهمی از اتصال بزرگراه شهید همت تا پشت پارک جهان‌‌نما که در حقیقت دروازه کرج محسوب می‌شود، انجام شده است.

ضیایی‌فر گفت: در حال حاضر آسفالت این بخش تامین شده و در تلاش هستیم تا حداکثر سه ماه آینده ۵۰ کیلومتر از بزرگراه فوق به بهره‌برداری برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این فاز، بزرگراه همت که تا این لحظه به وردآورد رسیده است،‌ به منطقه پارک جهان‌نما متصل خواهد شد.

* اتصال نهایی بزرگراه همت به کرج نیازمند حمایت همه‌جانبه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه تاریخی این پروژه عمرانی به صورت کامل تکمیل می‌شود، گفت: متاسفانه هنوز مشکل مالکیت زمین‌های واقع در محل اجرای طرح به صورت کامل برطرف نشده است.

ضیایی‌فر تاکید کرد: مهم‌ترین مانع در سر راه اجرای طرح عمرانی فوق مالکیت این زمین‌هاست که حل آن نیز نیازمند حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه عمرانی اتصال بزرگراه همت به کرج یک نیاز اساسی و خواست اصلی مردم است، گفت: امیدواریم دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای تحقق این نیاز همکاری لازم را با مجریان طرح داشته باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×