اخبار نساجی

تحصیل بیش از ۱۳۰ نفر دررشته پودمانی صنف مشاوران املاک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – رییس مرکز آموزش مشاوران املاک گفت : بیش از ۱۳۰ نفر اکنون دانشجوی پودمانی این صنف هستند که ۶۵ درصد آنها مردان و ۳۵ درصد را بانوان تشکیل می دهند .

‘ الهه پاک نیت ‘ روز سه شنبه در حاشیه افتتاح رسمی این مرکز آموزشی به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت : برای این مرکز شش پودمان درنظر گرفته شده که هرپودمان مدت زمان حدود چهار ماه دارد و در واقع برای هرترم دانشجویان دو میلیون ریال به عنوان هزینه پرداخت خواهند کرد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان این مرکز آموزشی در زمینه خدمات مشاوره حقوقی ،خدمات مشاوره ملکی و خدمات امور مالی به تحصیل می پردازند ، گفت : این نخستین مرکز آموزشی در ارتباط با املاک در سطح کشور محسوب می شود .

پاک نیت اضافه کرد: مرکز مذکور اکنون در هفته سه روز فعالیت آموزشی دارد و با توجه به امکانات پیش بینی شده در مجموع امکان جذب ۵۰۰ نفر دانشجو را دارد .

وی خاطرنشان ساخت :کادر آموزشی مرکز آموزشی علمی کاربردی صنف مشاوران املاک از اساتید برجسته دانشگاه های مختلف برگزیده شده اند و انتظار می رود در این مرکز پس از مقطع کاردانی ، دانشجویان کارشناسی و بالاتر را در اینده جذب کنیم .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مرکز آموزش علمی کاربردی صنف مشاوران املاک صبح امروز با حضور ‘ابوالفضل صومعلو’ معاون وزیر راه وشهرسازی و ‘قاسم نوده فراهانی ‘رییس شورای اصناف کشور و جمعی از دانشگاه علمی کاربردی و روسا و اعضای هیات مدیره برخی از اصناف کشور به شکل رسمی کار خود را آغاز کرد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×