اخبار نساجی

وزارت نفت پیشنهادی برای قیمت جدید بنزین ندارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وزارت نفت پیشنهادی برای قیمت جدید بنزین ندارد
    وزیر نفت با بیان این که وزارت نفت برای تعیین قیمت جدید بنزین پیشنهادی ندارد، گفت: قرار است بزودی جلسه ای برای نهایی کردن قیمت بنزین برگزار شود.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، بی‍ژن نامدار زنگنه اظهار داشت: وزارت نفت پیشنهاد خاصی در خصوص قیمت بنزین ندارد، اما اگر امکانش فراهم شود قطعا از تک نرخی شدن قیمت بنزین حمایت می کند.

وی درباره جلسه ای که قرار بود روز گذشته با حضور رئیس جمهوری در خصوص تعیین قیمت بنزین برگزار شود ، گفت: هنوز جلسه ای در خصوص قیمت بنزین برگزار نشده است، البته قرار است بزودی جلسه ای در این خصوص برگزار شود تا قیمت بنزین نهایی شود.

منصور معظمی معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزرات نفت پیش از این در خصوص قیمت بنزین اظهار کرده بود که وزارت نفت از تک نرخی شدن قیمت بنزین و فرآورده های نفتی در سال ۱۳۹۳ و هر تصمیم دولت در خصوص قیمت بنزین حمایت می کند.

در حال حاضر قیمت هر لیتر بنزین معمولی سهمیه ای ۴هزار ریال، بنزین سوپر ۵ هزار ریال ، بنزین معمولی آزاد ۷ هزار ریال و بنزین سوپرآزاد ۸ هزار ریال است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×