اخبار نساجی

بودجه ۹۱ اردیبهشت در صحن بررسی می شود

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق در اواخر اسفند و بررسی نهایی آن در صحن علنی مجلس از اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: برای حل مشکل دولت در اسفند ماه و پس از انتخابات نمایندگان طرح دو فوریتی را برای تصویب دو دوازدهم بودجه ارایه خواهند داد.

محمد دهقان درگفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با انتقاد از تاخیر دو ماهه دولت در ارایه لایحه بودجه گفت: حتی اگر انتخابات مجلس در پیش نبود مجلس شورای اسلامی نمی توانست در فرصت باقیمانده تا پایان سال لایحه بودجه را بررسی کرده و به تصویب برساند.

نماینده مردم چناران و طرقبه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان بندی مجلس برای بررسی لایحه بودجه گفت: اکثر عملیات بررسی بودجه بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

وی افزود: رسیدگی به لایحه بودجه در کمیسیون های تخصصی و ارایه پیشنهادات نمایندگان در هفته جاری و هفته پس از انتخابات انجام خواهد شد و رسیدگی به لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق به اواخر اسفندماه و نیمه دوم فروردین ماه موکول می شود و در پایان نیز لایحه بودجه اردیبهشت ماه سال آینده در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

دهقان با تاکید بر اینکه هیئت رئیسه موظف رعایت زمان بندی آیین نامه برای بررسی لایحه بودجه است، گفت: تاخیر دولت در ارایه لایحه بودجه برای دومین بار در مجلس هشتم باعث تصویب دو دوازدهم بودجه در سال جاری و بررسی باقی مانده آن در سال آینده خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح فوریتی دو دوازدهم بودجه پس از انتخابات در اسفندماه به صحن علنی مجلس ارایه شده و به تصویب خواهد رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده مردم چناران و طرقبه افزود: شائبه ای در گذشته وجود داشت که در صورتی که دولت لایحه بودجه را دیرهنگام به مجلس ارایه کند مجلس نیز بدون کارشناسی و سریع لایحه بودجه را به تصویب می رساند، اما سال گذشته و امسال مجلس شورای اسلامی با بررسی دقیق بودجه این شائبه را از بین برد.

وی در پایان تصریح کرد: کاش دولت ۱۵ آذرماه لایحه بودجه را ارایه می داد تا مجلس نیز با کار کارشناسی دقیق لایحه را بررسی می کرد و تا اسفند ماه به تصویب می رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته رئیس جمهور با دو ماه تاخیر لایحه بودجه سال ۹۱ را به صحن علنی مجلس ارایه داد.

سال گذشته نیز لایحه بودجه با تاخیر به صحن علنی مجلس ارایه شده بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×