اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

آغاز بکارنمایشگاه دموتکس امریکا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اولین دوره نمایشگاه دموتکس آمریکا در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۹ در شهر آتلانتا شروع به کار کرد. در اولین دوره این رویداد حدود ۲۷۰ شرکت کننده در فضایی به وسعت ۹۲۰۰۰ فوت مربع معادل ۸۵۰۰ متر مربع حضور پیدا کردند.
برگزار کننده این رویداد همان شرکت نمایشگاه های هانوفر آلمان (شعبه آمریکا) است. شرکت Hannover Fairs USA با نام اختصاری HFUSA در شهر شیکاگو به عنوان یکی از شعبه های شرکت نمایشگاه های هانوفر آلمان فعالیت می کند.

 

گروه های کالایی نمایشگاه دموتکس آمریکا بسیار شبیه به سایر رویدادهای این برند به خصوص دموتکس هانوفر می باشد، و طیف وسیعی از کفپوش های نساجی، لمینیت، پارکت، تجهیزات نصب و شستشو، و چمن مصنوعی گرفته تا انواع فرش های ماشینی، دستباف، پادری و فرش های تافتینگ را در بر می گیرد.
تنها به نظر میرسد با توجه به رونق فرش های تولید شده به روش تافتینگ بخش عمده ای از نمایشگاه در بخش کفپوش های نساجی به این نوع از فرش ها تعلق داشته باشد.

دموتکس آمریکا یک بازار خوب و گسترده را برای شرکت های تولید کننده فرش و کفپوش به ویژه تولید کنندگان کشورهای آمریکا، چین، هند، ترکیه، مکزیک و بلژیک ایجاد می کند.

■ محل برگزاری:
سالن های A2 و A3 مرکز همایشهای جهانی جورجیا در آتلانتا

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×