اخبار نساجی

یونان به سیاست‌های ریاضتی بیشتر نیاز دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

یونان به سیاست‌های ریاضتی بیشتر نیاز دارد

خبرگزاری فارس: کمیسیون اروپا در گزارش جدید خود نوشت، یونان باید سیاست‌های ریاضتی بیشتری برای رسیدن به اهداف مالیاتی توافق شده در دومین کمک مالی بین‌المللی به این کشور اجرا کند.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌المل فارس، بر اساس گزارش کمیسیون اروپا، یونان مجبور است ۵.۵ درصد تولید ناخاص داخلی در هزینه‌های دولت در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ کاهش دهد تا به اهداف مالیاتی توافق شده در دومین کمک مالی بین‌المللی به این کشور دست یابد.

به گزارش رویترز، این گزارش با توضیح روند اصلاحات لازم یونان برای دریافت کمک مالی جدید پیشنهاد داد: اولین پرداخت هرچه زودتر انجام شود.

بر اساس این گزارش، یک بسته پس‌انداز و صرفه‌جویی پذیرفته شده توسط یونان در اوایل سال ۲۰۱۲ به ارزش ۱.۵ درصد تولید ناخالص به یونان این اجازه را می‌دهد که اهداف کاهش کسری بودجه این کشور را یک درصد در سال جاری کاهش دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در ادامه این گزارش آمده است، به هرحال پیش‌بینی کنونی از فاصله‌های مالیاتی بزرگ در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ خبر می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید، درنتیجه، کاهش هزینه‌های اضافی قابل توجه باید در ماه‌های آینده اعلام شود و به ویژه در زمانیکه یونان در ماه می ۲۰۱۲ بودجه نیمه سال خود را بررسی می‌کند.

یونان در حال حاضر از سیاست‌های ریاضتی با نرخ بیکاری بالا به شدت رنج می‌برد و بیشتر جوانان این کشور بیکار هستند.

بر اساس این گزارش، دولت یونان برای کاهش‌های جدید در حال بررسی برنامه‌های مخارج عمومی است و بر پس‌انداز در حمل و نقل عمومی، برنامه‌های دفاعی و بازسازی ادارات مرکزی و محلی تمرکز دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×