اخبار نساجی

عملکرد ۱۰۹ روزه بورس

 

عملکرد 109 روزه بورس

۶ هزارمیلیارد ریال سهم در بورس تهران فروخته شد

یک میلیارد و ۶۸۳ میلیون سهم در هغته منتهی به ۱۳ شهریورماه امسال در بورس اوراق بهادار تهران فروخته شد و در نهایت شاخص کل در عدد ۵۸ هزار و ۱۴۶ واحد قرار گرفت.
به گزارش مهر، در هفته منتهی به ۱۳ شهریورماه، یک میلیارد و ۶۸۳ میلیون سهم به ارزش ۶ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد. طی ۱۰۹ روز کاری سال جاری، بورس اوراق بهادار بازدهی ۵۲.۹ درصدی را نصیب فعالان این بازار کرد.

همچنین در هفته منتهی به ۱۳ شهریور امسال، ۵۵ هزار و ۳۶۹ خریدار در ۱۵۲ هزار و ۶۷۴ دفعه به داد و ستد پرداختند. در هفته یاد شده، یک میلیارد و ۱۳۷ میلیون سهم به ارزش ۵ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک خریداری شده است.

از ابتدای امسال، ۷۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۴۷ هزار و ۸۵۳ میلیارد ریال داد و ستد شده است. در این مدت، تعداد دو میلیون و ۶ هزار و ۶۱۸ سرمایه گذار در پنج میلیون و ۴۸۳ هزار و ۲۸۱ دفعه این تعداد سهام را خریداری کرده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته ای که گذشت به ۵۸ هزار و ۱۴۶ واحد رسید. بر این اساس، شاخص کل از ابتدای سال تا پایان هفته منتهی به ۱۳ شهریور، ۲۰ هزار و ۱۰۵ واحد رشد کرد تا بازدهی ۵۲.۹ درصدی را نصیب سرمایه گذاران کند.

شاخص قیمت و سود نقدی هم عدد ۲۳۶ هزار و ۵۷۰ واحد را برای خود ثبت کرد. شاخص شناور آزاد نیز به عدد ۶۷ هزار و ۴۲۶ واحد رسید و در عین حال، شاخص صنعت در آخر هفته بر روی عدد ۴۹ هزار و ۳۷۷ واحد ایستاد.

در هفته منتهی به ۱۳ شهریور، ۱۱۰ هزار و ۵۶۶ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۱۱۱ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شد، این حجم از معاملات در قیاس با مدت مشابه قبل ۱۲۷ درصد افزایش داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×