اخبار نساجی

۸۰شرکت کم بازده شستا به فروش میرسد

نایب رئیس هیأت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) از برنامه ریزی برای فروش ۸۰ شرکت کم بازده از طریق بورس در سال جاری خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، علی یوسف پور در گفتگو با مهر افزود: فروش شرکتهای کم بازده زیر مجموعه شستا جزء سیاستها و برنامه های هیئت مدیره است و در سال جاری با جدیت بدنبال تحقق این امر هستیم.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۳۰ شرکت به فروش رسیده است ، گفت: در حال حاضر ۱۱۰ شرکت کم بازده در زمینه های مختلف فعالیت می کنند که ۳۰ شرکت از آنها تاکنون به فروش رسیده و قصد داریم مابقی آنها را نیز از طریق بورس به فروش برسانیم.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) تاکید کرد: در راستای تحقق اصل ۴۴ واگذاری شرکتها انجام شده بطوریکه هرجا که بخش خصوصی وارد شود شستا از آن خارج می شود.

به گفته یوسف پور، شستا بدنبال صنایع بزرگ است و صنایع کوچک و متوسط را واگذار خواهد کرد.

وی به مشکل نقدینگی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: بدلیل این مشکل سازمان ، درآمد حاصل از فروش شرکتهای کم بازده را به سازمان تامین اجتماعی واگذار می کنیم و هر آنچه که دولت در خصوص طلبمان ارائه کرد در زمینه های سود آور سرمایه گذاری خواهیم کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) در مورد درآمد و سود شرکتهای زیر مجموعه در سال گذشته گفت: براساس اطلاعات جمع آوری شده طی سال ۹۰ ، ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان درآمد بدست آمده از شرکتهای زیر مجموعه شستا بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×