اخبار فرش ماشینی

آرامش طبیعت در خانه با فرش های طرح طبیعت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

طراحی دکوراسیون در جهان امروز جز جدایی ناپذیر زندگی مردم شده است. یکی از مهم ترین اجزای طراحی دکوراسیون فرش است. اهمیت انتخاب فرش مناسب باری اتاق این است که باعث می شود فرد در اتاق احساس راحتی و آرامش داشته باشد.

الکساندرا کیهاقلو معتقد است با ارائه طرح های جدیدی که ارائه داده است توانسته احساس حضور در جنگل و باغ را به داخل ساختمان بیاورد. این طراح ۳۴ ساله آرژانتینی می گوید: من با الهام گرفتن از طبیعت کشورم این فرش ها را طراحی کرده ام که با آنها می توان احساس در طبیعت بودن را ایجاد کرد. او با به هم چسباندن و بافتن خزه و نخ ها به پارچه زیرین طرح هایی از جنگل و بوته زار ایجاد می کند. آماده سازی هر یک از این فرش ها از آغاز فعالیت تا پایان آن در حدود دو ماه زمان می برد. راحتی و نرمی این نوع فرش طبیعی جلوه کردن آن را ممکن می سازد.

این فرش ها به شما احساس آرامش بودن در جنگل و بوته زار را می دهد و خستگی شما را بعد از یک روز کاری رفع می کند و شما را به محیطی آرام و به دور از فشار و خستگی زندگی روزمره می برد.

فرش طبیعت

فرش طبیعت

فرش طبیعت

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش طبیعت

فرش طبیعت

فرش طبیعت

فرش طبیعت

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×