اخبار نساجی

وانت نیسان مجهز به کیسه هوا امسال تولید می شود

مدیر عامل زامیاد از تولید نمونه صنعتی وانت نیسان مجهز به کیسه هوا تا پایان نیمه اول امسال خبر داد.

رضا سرایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه نصب کیسه هوا بر روی خودروی وانت نیسان و تست های آن در حال انجام است.

وی با بیان این که تاکنون تست های موفقیت آمیزی در این زمینه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک تست کرش (تصادف) وجود دارد. بعد تست های نصب صورت گرفته و پس از آن دوباره تست با کیسه هوا انجام می شود که این تست ها هنوز به پایان نرسیده است.

مدیرعامل زامیاد در خصوص زمان تولید صنعتی وانت نیسان مجهز به کیسه هوا، اظهار کرد: زمان بندی صورت گرفته در این زمینه آن است که انشاء ا… تا پایان شش ماهه اول امسال نمونه صنعتی آن تولید شود.

سرایی در خصوص قیمت وانت نیسان مجهز به کیسه هوا، تصریح کرد: تاکنون برآورد قیمتی آن نهایی نشده است.

به گزارش ایسنا، اگرچه از ابتدای دی ماه سال گذشته تمام سواری های تولیدی کشور مشمول استاندارد اجباری نصب کیسه هوا شدند اما هنوز این استاندارد شامل خودروهای وانت نشده است. البته طبق اعلام مسئولان سازمان ملی استاندارد ایران، در آینده خودروهای وانت نیز مشمول این استاندارد اجباری خواهند شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیش از این معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرده بود که اجباری شدن نصب کیسه هوا بر روی خودروهای وانت در اولویت بعدی موسسه استاندارد قرار داشته و در آینده برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×