اخبار نساجی

آخرین وضعیت شرکت‌های گروه آریا/ جزئیات تشکیل کارگروه ویژه در دولت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح آخرین وضعیت بنگاه‌های تولیدی زیرمجموعه گروه آریا، از تشکیل کارگروهی در حوزه معاون اول رئیس‌جمهوری در این زمینه خبرداد و گفت: وزارتخانه متبوعش فهرست این واحدها را به قوه قضائیه ارسال کرده و منتظر راهنمایی‌های قضایی برای تعیین تکلیف این دسته از بنگاه‌های تولیدی است.
مهدی غضنفری در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت برعهده گرفتن کفالت واحدهای صنعتی زیرمجموعه گروه آریا از سوی وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی گفت: کارگروهی در حوزه معاون اول رئیس‌جمهوری تشکیل شده که در حال بررسی این مسئله است، البته در کنار این کارگروه نیز،‌ بخشی دیگر از کار از سوی وزیر دادگستری و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تا جایی که بنده اطلاع دارم هنوز اقدام خاصی در رابطه با وضعیت این واحدها صورت نگرفته است.
وی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت منتظر است که قوه قضائیه اجازه‌ لازم را برای ترخیص کالا یا فعال‌شدن این کارخانجات صادر کند.
غضنفری ابراز امیدواری کرد که قوه قضائیه هرچه سریعتر، تصمیم نهایی را در رابطه با مسئولان این واحدهای تولیدی و صنعتی اتخاذ کند و خاطیان را به مجازات برساند.
وی اظهارداشت: بر این اساس وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت منتظر است که قوه قضائیه در مورد سایر بنگاههای زیرمجموعه گروه آریا نیز، راهنمایی‌های قضایی را اعلام کند تا مشکلی برای این واحدها پیش نیاید.
این عضو کابینه دهم در پاسخ به این سئوال که آیا فهرست این واحدها به قوه قضائیه اعلام شده است، گفت: فهرست آماده شده و در اختیار کارگروه مربوطه قرار گرفته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×