اخبار نساجی

فولاد هرمزگان را فروختند یارانه دادند!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل ۵۳ قانون اساسی گفت: ۱۴۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش کارخانه فولاد هرمزگان باید به ۸ طرح نیمه تمام فولادی افزوده می‌شد در حالی که بر خلاف قانون به حساب یارانه‌ها واریز شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازخانه ملت: در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی نادر قاضی‌پور در اخطار اصل ۵۳ قانون اساسی درباره اینکه کلیه دریافتی‌های دولت باید در حساب‌های خزانه متمرکز شود یادآور شد: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی فولاد هرمزگان در ازای ۱۴۵۰ میلیارد تومان به فولاد مبارکه واگذار شد که براساس ماده ۲۹ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی پول واگذاری باید به ۸ طرح نیمه تمام فولادی افزوده می‌شد در حالی که بر خلاف قانون به حساب یارانه‌های نقدی واریز شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در واگذاری شرکت بازرگانی پتروشیمی که میلیارد‌ها تومان ارزش تومانی و ارزی دارد مشخص نشده است مبنای قیمت گذاری شکر که برند جهانی دارد چیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کمیسیون تخصصی اصل ۴۴ از وزارت خارجه موضوع را پیگیری کرده ولی هیچ پاسخی بر مبنای قیمت گذاری اعلام نشده است و هنوز مساله بلاتکلیف است.

قاضی‌پور از رئیس مجلس درخواست رسیدگی موضوع را داشت و گفت: از رئیس مجلس می‌خواهم این اخطار را به قوه قضائیه ارسال کنند تا خارج از نوبت بررسی شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×