اخبار نساجی

آثار مخرب کرونا بر صنعت نساجی اروپا

نابودی 13 هزار شرکت در اروپا تا پایان سال 2021

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نتایج یک بررسی از کاهش چشمگیر میزان فروش صنعت نساجی و پوشاک اتحادیه اروپا به دلیل بحران کرونا خبر می‌دهد.

به گزارش  روزنامه “زوددویچه سایتونگ”، کرونا حدود ۱۵۸ هزار شغل در صنعت نساجی اروپا را در معرض خطر قرار داده است.

بر اساس جدیدترین بررسی که توسط شرکت بیمه‌ای و خدمات مالی فرانسوی و چند ملیتی “اویلر هرمس” انجام شده است عواقب بحران کرونا بیش از ۱۵۰ هزار جایگاه شغلی در صنعت پوشاک و نساجی اروپا را در معرض خطر قرار داده است.

“رون فان هت هوف”، رئیس بخش آلمانی این شرکت بیمه‌ای در این باره گفته است: ما پیش بینی می کنیم که با وجود اقدامات حمایتی فراوان حدود ۱۳ هزار شرکت در اروپا تا پایان سال ۲۰۲۱ نابود شوند و به این ترتیب حدود ۱۵۸ هزار شغل در صنعت نساجی و پوشاک اروپا در معرض خطر قرار گیرد.

بر اساس این بررسی فروش تولید کنندگان پارچه و پوشاک اروپا در سال جاری میلادی به دلیل همه گیری بحران کرونا حدود ۱۹ درصد کاهش خواهد یافت. فروش در این بخش البته در سال آینده دوباره در مسیر افزایش قرار خواهد گرفت.

رئیس بخش آلمانی این شرکت بیمه‌ای چند ملیتی در عین حال اعلام کرد که بعید است وضعیت پوشاک اروپا تا قبل از سال ۲۰۲۳ به وضع قبل از بحران کرونا برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نتایج این بررسی همچنین نشان می دهد که صنعت نساجی در آلمان در دوران بحران کرونا نسبت به اروپا در وضعیت بهتری قرار داشت و کاهش میزان فروش در این بخش در آلمان ۱۲ درصد بوده و بسیار کمتر از کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه بوده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×