اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

نمایشگاه شانگهای تکس ؛ کاوشی در دنیای گسترده چاپ دیجیتال

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه نساجی شانگهای تکس
نمایشگاه نساجی شانگهای تکس

 

بهنام قاسمی : تحریریه مجله کهن :: صنعت چاپ دیجیتال در سالهای اخیر با پیشرفت های قابل توجه در دقت چاپ، انعطاف پذیری و مصرف بهینه انرژی مورد توجه بسیاری از بازیگران اصلی در صنایع مختلف قرارگرفته است.

این صنعت با تمرکز بر کوتاه کردن چرخه تولید، تولید با حجم کم و مطابق سلیقه بازار بار دیگر در نمایشگاه شانگهای تکس در محل نمایشگاه های منطقه پودونگ – شانگهای  و در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد و آخرین تکنولوژی ها و پیشرفت های این صنعت رو به رشد را به نمایش خواهد گذاشت.

 

بخش ویژه ماشین آلات چاپ محبوب در بازار

در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ نیز به مانند سال گذشته ماشین آلات مربوط به صنعت چاپ مهمترین قسمت نمایشگاه  خواهند بود و سه سالن را به خود اختصاص می دهند و در این سالن ها برترین و پیشرو ترین برندهای جهانی مانند : زیمر – کونیکا مینولتا – میماکی – درست – اپسون – ام اس اسپشیالیتی – رجیانی – توشین – مجیا – فوجی فیلم – آتکس کو ، هیومن دیجیتال و … به نمایش آخرین دستگاه ها و تکنولوژی های چاپ دیجیتال در صنعت نساجی، پوشاک و پارچه می پردازند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

شرکت تجاری میماکی شانگهای در نمایشگاه امسال مدل Belt-Type Direct-to-Textile Inkjet Printer “Tiger-1800B”  خود را معرفی خواهد کردکه دارای ۱۶ هد چاپ می باشد و دارای سرعت ماکزیمم ۳۸۵ متر مربع بر ساعت می باشد. این دستگاه با تانک رنگ ۱۰ کیلویی خود موجب مرقون به صرفه بودن و کاهش هزینه های چاپ شده است و قابلیت هماهنگی با نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف را دارد.  همچنین این دستگاه مجهز به نرم افزار پیشرفته ای به نام “TxLink3 Standard”  می باشد که ویژگی های منحصر به فردی از جمله فانکشن جایگزینی رنگ ها را دارد.

شرکت اپسون چین نیز نمونه ای از ماشین عریض چاپ خود به نام Epson SureColor F7280  را به نمایش عموم می گذارد . این ماشین ۶۴ اینچ عرض چاپ دارد و به هدهای چاپ ویژه و منحصر به فرد شرکت اپسون مجهز است . این دستگاه دارای جمع کننده پارچه بسیار دقیق و قدرتمندی است و از تکنولوژی رنگ سابلیمیشن بهره می برد.

نمایشگاه شانگهای تکس بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مربع را به خود اختصاص می دهد و در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده از سراسر جهان و حدود ۵۰ هزار بازدید کننده را میزبانی خواهد کرد.

رویدادهای جانبی با هدف معرفی کاربردهای چاپ دیجیتال

با توسعه همه جانبه صنعت چاپ دیجیتال در سالهای اخیر مصارف و کاربردهای آن و راه حل های آن برای صنعت نساجی نیز گسترش یافته است و بسیار وسعت یافته و دیگر تنها محدود به پوشاک و مد نمی شود. امروزه صنعت چاپ دیجیتال رها حل هایی برای چاپ بر روی انواع فرش های ماشینی بافته شده، چاپ روی انواع منسوجات خانگی،  پرده ، رومبلی، کفش ، چمدان و … را دارد. به همین جهت میزگردها و سمینارهایی در حاشیه نمایشگاه توسط برگزار کننده در نظر گرفته شده که حاضرین و بازدیدکنندگان را  با کاربردها و موارد توسعه چاپ دیجیتال در حوزه نساجی بیشتر آشنا می کند. همچنین کارگاه های عملی مانند چاپ دیجیتال بر روی انواع شلوار جین نیز برگزار میشود.

 

ثبت نام کنید و از مزایای آن لذت ببرید

همین الان می توانید با ثبت نام در سایت www.ShanghaiTex.cn  از بلیط رایگان نمایشگاه ، یک نسخه کاتالوگ رایگان نمایشگاه و اولویت ثبت نام در سمینارها و همایشهای نمایشگاه بهره مند شوید.

 

 

بهنام قاسمی : تحریریه مجله کهن ::

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×