اخبار فرش ماشینی

شرکت نوری سان و کلکسیون جدید مدیرا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تلفیقی از مدرنیته  و سنت

 

شرکت نوری سان یکی از شرکت های موفق در بخش تجارت فرش دستباف در آمریکاست که توانسته نقشه های سنتی، کلاسیک و بومی نقاط مختلف جهان را در غالب فرش های جدید و مدرن به بازار فرش دنیا و به ویژه بازار پررنق فرش آمریکا معرفی نماید که در کلکسیون های جدید این  شرکت قابل مشاهده است.

خانم پائولا پاکته یکی از مدیران این شرکت می گوید: مشتریان ما تمایل خود را برای داشتن فرش هایی با طرح های قدیمی و سنتی که در بیشتر فضاها قابل استفاده باشد را نشان داده اند اما همچنان ۲ ویژگی مهم در فرش ها برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. یکی قابل شستشو بودن و دیگری لیز نخوردن فرش بر روی سطح و استفاده از لایه های پشت فرش ضد لغزش می باشد.

همه این ویژگی ها در کلکسیون جدید شرکت نوری سان با نام  madeira  لحاظ شده است. این کلکسیون فرش های پلی استر با طرح های ژئومتریک و سنتی و با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال روی فرش آماده سازی شده است و در آن پالت رنگ جدیدی با استفاده از رنگهای آبی آسمانی ، آبی جین، نارنجی روشن، زعفرانی و آبی مایل به خاکستری استفاده شده است.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته خانم پائولا پاکته این کلکسیون انقلابی در طرح و رنگ است. این کلکسیون ظاهری بسیار تازه و شا دارد و با استفاده از لاتکس ویژه ای که در پشت فرش به کاربرده شده است به راحتی قابل شستشو می باشد. قیمت خرده فروشی این فرش ها برای ابعاد ۲۷ در ۴۵ اینچ حدود ۲۰ دلار آمریکا اعلام شده است.

بازار بهار در کشور آمریکا بسیار پر رونق است و اغلب شرکتهای تولید کننده  و توزیع کننده بزرگ فرش و کفپوش از طریق فروشگاه های متعدد خود در سطح شهرهای آمریکا و البته فروش قدرتمند اینترنتی خود در حال رقابت برای بدست آوردن سهم بیشتری از بزرگترین بازار مصرف  دنیا هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×