اخبار نساجی

۲۷ هزار طرح صنعتی در کشور در حال اجرا است/ ایجاد ۶۷۰ هزار شغل جدید در شهرک‌های صنعتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مشهدمقدس گفت: تاکنون در بخش شرکت‌ها ۶۷۰ هزار اشتغال از میان دو میلیون اشتغال کشور ایجاد شده ‌که اکنون بیست و هفت هزار طرح صنعتی در حال اجرا ‌و ۲۸ هزار طرح صنعتی در حال ساخت و ساز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید محمد علی ابریشمی ظهر امروز در نشستی خبری که در شهرک فناوری مشهد مقدس برگزار شد‌، اظهار کرد: برای برون رفت از مسائل و مشکلاتی که مطرح است برنامه‌هایی برای توافق بین ادارات و شهرک‌ها و نمایندگی استان‌ها بسته شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حال حاضر در سراسر کشور ۹۳۹ شهرک صنعتی داریم و ۷۳۹ شهرک هم اکنون در دست بهره برداری است که بر اساس حق واگذاری این شهرک‌ها واگذار می‌گردد و اراضی که در اختیار ما است حدود ۱۲۹ هزار هکتار است که این عدد گرچه عدد بسیار بزرگی در سازمان ثبت به حساب نمی‌آید اما برای ما عدد قابل توجه‌ای است.

ابریشمی بیان کرد: از ۱۲۹ هزار هکتار موجود ۷۶ هزار هکتار عملیاتی است که از این ۷۶ هزار هکتار زمین آماده واگذاری است و از این ۵۱ هزار هکتار ۳۰ هزار هکتار واگذار شده است که برای این ۳۰ هزار هکتار ۶۱ هزار هکتار قرارداد بسته شده است و در همین راستا ۳۳ هزار هکتار واحد صنعتی واگذار شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد: تاکنون در بخش شرکت‌ها ۶۷۰ هزار اشتغال از میان دو میلیون اشتغال کشور ایجاد شده است که اکنون بیست و هفت هزار طرح صنعتی در حال اجرا است و ۲۸ هزار طرح صنعتی در حال ساخت و ساز است.

معاون وزیر صنعت و معدن بیان کرد: در تمامی کشور‌ها شرکت‌ شهرک‌های صنعتی نقش بسزایی در تولید دارند و این در حالی است که تولید هر کشور در سه بخش می‌چرخد که شرکت پتروشیمی، سازمان معدنی و صنایع کوچک و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی از جمله دستگاه‌هایی هستند که رسالت تولید را بر عهده دارند.

ابریشمی تصریح کرد: رسالت ما این است که مشکلات را برطرف کنیم و همه فعالیت‌هایی که زیر نظر ما است باید بر اساس اصول شرکت‌ها انجام شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×