اخبار فرش ماشینی

گروه سانتکس ریمر به دنبال ارتباط از طریق جاده ابریشم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

گروه صنعتی سانتکس ریمر برای پراهمیت جلوه دادن پیشرفت صنعت نساجی در ایران برای دومین بار مراسم “چشم‌انداز آینده نساجی” را برگزار کرد.

 

نکات مهم و درخور توجه مراسم “چشم‌انداز آینده نساجی”: تحقیق، گفتگو و همکاری فرهنگی مشترک، نوآوری واضح و مفید و کاربرد فناوری های جدید به شمار می‌رود. این رویداد در یزد برگزار شد، جایی که مرکز صنایع نساجی ایران و شاهراه اصلی جاده ابریشم به حساب می‌آید. در انتهای غربی و جنوبی کویر در مرکز ایران.. صنعت نساجی در این منطقه حدود ۱۰ درصد از کل ظرفیت نخی‌ریسی کشور و یک چهارم مجموع ظرفیت بافت کل کشور ایران را تشکیل می‌دهد.

 

رویداد “چشم‌انداز آینده نساجی” با هدف ایجاد یک پلت فرم ابتکاری برای توسعه آینده صنعت نساجی جهان و نیز همکاری طولانی مدت بین کشورها است. در حاشیه این مراسم گروه Santex Rimar قرارداد همکاری با دانشگاه یزد امضاء کرد. تا به وسیله ماشین های بافندگی Rapier SMIT  دانشجویان آزمایش‌ها و تحقیقات لازم را برای دست‌یابی به آخرین تکنولوژی‌های نساجی انجام دهند. SMIT در طول ۴۰ ساله ارائه خدمات خود بیش از ۳۰۰۰ دستگاه نصب شده در کشور ایران دارد که ۱۰۰۰ عدد از این دستگاه‌ها در منطقه یزد درحال فعالیت است.

در این مراسم، علی اصغر المدار یزدی از گروه مهندسی نساجی دانشگاه یزد، سید عباس میر جلیلی از بانک صنعت و معدن، فدریکو بوسینارو مدیر کل Santex Rimar ایتالیا، انریکو والسچی نماینده فروش SMIT و جیانکارلو گراندسو نماینده SMIT در ایران و شریک استراتژیک در فعالیت های Gi.Vi.Co صحبت کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این رویداد میزبان محتوای متنوعی از جمله آخرین پیشرفت‌های SMIT تا روند طراحی پارچه بهار/تابستان ۲۰۱۸ و ابزارهای مالی برای کارآفرینان ایرانی بود که می‌خواستند تجهیزات را به طور مشترک برای دانشگاه و شرکت‌های نساجی محلی خریداری کنند. شرکت‌کنندگان همچنین فرصت دیدار از کارخانه رضا سلطانی مشتری شرکت SMIT در ایران را داشتند. این رویداد یک بار دیگر به تقویت ارتباط میان نساجی ایرانی و فناوری ایتالیایی کمک کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×