گالری ویدئو

چهل سال حضور در کنار صنعت‌گران ایرانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شصت سال از آغاز فعالیت شرکت درآلون می‌گذرد و آنها چهلمین سال حضور خود در ایران را در هفته‌های گذشته با حضور بزرگان صنعت فرش ماشینی ایران به میزبانی نماینده خود در ایران شرکت شیمیایی نساجی حسیبی جشن گرفتند.

در این مراسم که از ساعت ۱۱ صبح روز ۱۷ اردیبهشت در هتل اسپیناس آغاز شد مهمانان ویژه‌ای همچون معاون سفیر آلمان در تهران و نیز مدیران شرکت درالون به همران روئسای شرکت‌های بزرگ فرش ماشینی کشور حضو داشتند. خانم مهندس ضمن قدردانی از چهل سال همراهی بزرگان صنعت و همکاری شرکت درآلون در روزهای سخت در کنار فرش ماشینی ایران تقدیر به جا آوردند. همچنین در بخش دیگری از این مراسم آقایان مقصودی، منزوی زاده، صادقیان، کاردان و حمایت‌کار به بیان خاطرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که در ادامه ویدئوی صحبت‌های این عزیزان قرار می‌گیرد.

 

خلاصه‌ای از شصت سال فعالیت درآلون و چهل سال حضور در ایران

خانم مهندس حسیبی ضمن تشکر از میهمانان بابت چهل سال همراهی و همدلی در این راه از آنها دعوت کرد تا در ادامه به سخنان آقای براون CEO شرکت درآلون توجه کنند.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سخنان آقای کاردان در رابطه همکاری بالای چهل ساله خود با شرکت درالون

آقای صادقیان ریاست گروه ستاره کویر یزد از همکاری خود با مجموعه درالون شرکت حسیبی می‌گوید.

جناب آقای حمایت‌کار از رضایت خود از این همکاری موثر می‌گوید.

مهندس مقصودی از طرف شرکت فرش مشهد از ارتباط صمیمانه‌ای که میان دو مجموعه برقرار است سخن گفته و خاطرات کوتاهی نیز بیان می‌کنند.

آقای منزوی‌زاده از اینکه در میان بزرگان صنعت افتخار صحبت نصیب‌شان شده سخن گفته و از جمع حاضر تشکر کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×