اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

چهارمین کنفرانس بین‌المللی منسوجات بی‌بافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش سرویس ترجمه کهن چهارمین کنفرانس بین المللی منسوجات بی‌بافت برای ماشین‌آلات با کارایی بالا در تاریخ ۱۰-۱۱ اکتبر ۲۰۱۸ در شهر کنِ فرانسه برگزار خواهد شد و بار دیگر کارکنان ارشد، مدیران فنی و بازاریابان شرکت‌های تولیدی حوزه بی‌بافت، تأمین‌کنندگان (کارپردازان) صنعت، مبدل‌ها / تمام کننده‌ها، طراحان محصول و تکمیل کننده‌ها به همراه نرم‌افزارهای بخش تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (original equipment manufacturers)، محققان و تولیدکنندگان محصولات نهایی برای بحث در مورد پیشرفت و امکانات گرد هم خواهند آمد.

اخبار این کنفرانس توسط خبرنامه‌های بین‌المللی پوشش داده خواهد شد، این کنفرانس یک جلسه منحصر به فرد برای بروز رسانی اطلاعات نمایندگان شرکت‌ها در مورد آخرین پیشرفت‌های فنی و فرصت‌های ارائه شده برای منسوجات فنی از جمله وضعیت بازارها، مواد و تکنیک‌های تولید است. صنعت بی‌بافت در سطح جهانی درحال رشد است، آن هم عمدتا به این دلیل که برنامه‌های جدید بسیار قابل انطباق برای این حوزه مهندسی همچنان پیدا می‌شود.

هسته اصلی این برنامه، توسط لیدرهای این صنعت ارائه شده است، اما این امکان و فرصت برای هر کسی که ایده‌های هیجان‌انگیز و مناسب برای ارائه به مخاطبان در سطوح بالای بین‌المللی دارد نیز فراهم شده تا مقالات مرتبط با موضوعات این کنفرانس به خصوص آنهایی که تجاری هستند را ارائه دهند.

  • برنامه‌های کاربردی با کارایی بالا برای منسوجات بی‌بافت، از جمله ماشینی شدن صنعت، فیلتراسیون، کامپوزیت‌ها، الکترونیک و سنسورها، پارچه و وصله‌های هوشمند، محصولات پزشکی، محصولات مورد استفاده در ساخت و ساز، عایق‌های صوتی و حرارتی، محصولات کاربردی در مهندسی عمران و ژئوتکستایل، پوشاک نظامی، ایمنی و حفاظت، محصولات ذخیره سازی و تولید انرژی و زیر ساخت‌های لازم برای چاپ دیجیتال؛
  • در بهبود و رفع تکنولوژی‌های مخرب، تاثیر دیجیتالی و صنعت شدنغ
  • مواد نوآورانه مانند پلیمرها، الیاف/ نانوکامپوزیت‌ها، ساختارهای جدید بی‌بافت و پارچه‌های درمانی و همچنین اضافه کردن قابلیت‌های پردازش پس از ساخت؛
  • فرصت های منحصر به فرد ایجاد شده برای استفاده از مواد طبیعی، بازیافت شده و زیست محیطی در جهت حفظ انرژی و منابع؛
  • استراتژی‌های کسب و کار (از جمله مطالعات موردی) و اطلاعات بازارهای مربوط به برنامه‌های کاربردی با کارایی بالای منسوجات بی‌بافت؛

پذیرش مقالات بر اساس خلاصه‌ای از کل مقاله به میزان حداکثر ۵۰۰ کلمه است. ارسال‌ها باید شامل نام، زمینه کاری حرفه‌ای، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس پستی شخصی باشد که از طریق آن مکاتبه صورت گیرد. فقط یک سخنران در هر ارائه مجاز خواهد بود، اگر چه ذکر نام دیگر نویسندگان بلامانع است. سخنران باید به صورت حرفه‌ای و واضح و مشخص به ارائه بپردازد.

مدت زمان اختصاص یافته به سخنرانان پذیرفته شده ۲۵-۲۰ دقیقه در طول برنامه خواهند بود. فراهم کردن مخارج یا هزینه‌ها برعهده برگزارکنندگان نخواهند بود، اما سخنرانان از طریق فراخوان ارائه شده برای مقالات در صورت پذیرش از طرف کنفرانس، تخفیف ۵۰٪ در هزینه ثبت نام دریافت خواهند کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×