اخبار فرش ماشینی

پلی اکریل در اصفهان و خروج از انحصار کارفرمایان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی و نساجی اصفهان مهندس جعفری، معاون مدیر روابط عمومی پلی اکریل اصفهان به خبرنگار مجله نساجی کهن گفت : امسال استقبال از نمایشگاه تا کنون خوب بوده وشرکت هایی که حضور دارند حرف هایی برای گفتن دارند. ظرفیت های صنعت نساجی کشور در نمایشگاه های نساجی به دید عموم و متخصصان گذاشته میشود و این می تواند آثار مثبتی داشته باشد. امیدواریم شرکت ها همواره در حضورهای نمایشگاهی خود ارائه محصولات جدید و نوآوریهای تازه را نیز مد نظر قراردهند.

 

وی در مورد اینکه نمایشگاه جنبه فروشگاه به خود گرفته است به مجله کهن گفت : تعدادی از شرکت ها برای نشان دادن خود متاسفانه به بحث فروش در نمایشگاه روی آورده اند که متاسفانه به اهداف تخصصی نمایشگاه صدمه زده است. ادغام نمایشگاه فرش ماشینی و نساجی به خودی خود مثبت است اما این اقدام شرکت ها که با تخفیف جنس خود را در نمایشگاه می فروشند به ماهیت نمایشگاه اسیب میزند و برگزار کنندگان باید فکری برای آن بکنند.
وی در مورد فعالیت های شرکت پلی اکریل نیز افزود:‌ پلی اکریل اصفهان با توجه به پیشینه و سابقه بلند خود در صنعت نساجی کشور در نمایشگاه حضور پیدا کرده است. پلی اکریل در حال خارج  شدن انحصاری کار با کار فرمایان بوده و درصدد افزایش اعتماد مشتریان جدید می باشد. پلی اکریل یکی از شرکت های با سابقه و مهم ایران به ویژه در بخش الیاف مصنوعی و اکریلیک است که خدمات زیادی را به صنعت نساجی و فرش ماشینی ایران نموده است.

 

تحریریه مجله کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×