اخبار فرش ماشینی

پرسش۱۵ نماینده از “محرابیان”: صنعت نساجی کجا می‌رود؟‎

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

یک نماینده مجلس از سوال ۱۵نماینده مجلس از وزیر صنایع و معادن در خصوص علت بی‌توجهی به جایگاه صنعت نساجی در کشور و تعطیلی صنعت نساجی کشور خبر داد.‏

‏ “بهمن اخوان” نماینده تفرش و آشتیان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان اینکه صنعت نساجی کشور به دلیل واردات بی رویه نخ و پارچه و پوشاک در شرایط سخت قرار گرفته و آینده آن مبهم است، گفت: ۱۵ نماینده مجلس خواستار پاسخگویی محرابیان، وزیر صنایع در این خصوص شدند.
وی گفت: سوال ما این است که استراتژی و سیاست مشخص در صنعت نساجی چیست و وزارت صنایع و معادن برای حفظ توسعه صنعت نساجی چه اقداماتی را معمول داشته و چه برنامه‌ای دارد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آنچه اکنون مشاهده می‌شود این است که صنعت نساجی کشور به دلیل واردات بی‌رویه نخ و پارچه و پوشاک به تعطیلی کشیده شده و آینده آن مبهم است.
“اخوان” گفت: اشتغال موجود در این صنعت با خطر جدی مواجه شده و واحدهای نساجی کشور یکی پس از دیگری با خطر سقوط مواجه است.

وی ادامه داد: سوال نمایندگان مجلس از علی‌اکبر محرابیان، وزیر صنایع که متولی صنعت کشور است این است که این وزارتخانه در جهت حمایت از این صنعت و تنظیم تعرفه کالاهای نساجی و تامین نقدینگی چه تدابیری اندیشیده است.
به گزارش مهر، سید فاضل موسوی نماینده خدابنده ، صمد مرعشی نماینده رودبار، علی بنایی نماینده قم، علیرضا منادی نماینده تبریز، فخرالدین حیدری نمایند سقز و بانه، امیر طاهرخانی نماینده تاکستان، نادر قاضی پور نماینده ارومیه، ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن، مهدی شهریاری نماینده بجنورد، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت، مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر، امین شعبانی نماینده سنندج، اقبال محمدی نماینده مریوان، سید علی میرخلیلی نماینده میناب و بهمن اخوان نماینده تفرش و آشتیان ۱۵ نماینده ای هستند که با طرح این سوال خواستار حضور محرابیان در کمیسیون تخصصی و پاسخگویی به سوالات شدند. ‏

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×