اخبار فرش ماشینی

پرداخت یارانه انرژی به صنعت و تولید یک اشتباه بود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

قانون هدفمند سازی یارانه‌ها در حوزه تولید ناموفق بوده است/ ادامه روند فعلی در مرحله دوم به طور قطعی هدفمندسازی را در حوزه تولید با شکست مواجه می‌کند.

ایلنا: رئیس شورای ملی مرکزی رقابت گفت: پرداخت یارانه انرژی به صنعت و تولید در هدفمندی یارانه‌ها یک اشتباه بودو باید با استهلاک نزولی از تولید حمایت شود.

جمشید پژویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها در حوزه تولید ناموفق بوده است افزود: ادامه روند فعلی در مرحله دوم به طور قطعی هدفمندسازی را در حوزه تولید با شکست مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: باید با تغییر تکنولوژی و خارج کردن ماشین‌های فرسوده و با فناوری‌های به روز به سمت بهبود کیفیت تولید و صرفه جویی در مصرف انرژی باشیم و این امر باید با استفاده از خارج کردن بنگاه‌های اقتصادی و صنایعی که بالا‌ترین انرژی را دارندصورت گیرد‌‌ که با این کار همان حمایت غیر نقدی میسر می‌شود.

وی اضافه کرد: در مرحله اول اجرای طرح هدفمند سازی یارانه‌ها، بخش تولید به صورت درست دیده نشد و هنوز تولید کنندگان باچالش روبه رو هستند.

پژویان تأکید کرد: تولید کنندگان تنها زمانی می‌توانند از یارانه بهره‌مند شوند که با بکار گیری ماشین آلات نوو با بازدهی بالا، بهره وری را افزایش دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×