اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

واردات ماشین آلات نساجی از ایتالیا ۶ برابر شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۷ به ۱۲ میلیون یورو رسیده، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال ۲۰۱۶ تنها ۲ میلیون یورو بوده است.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از پایگاه خبری اینویشن این تکستایلز، اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا با همکاری آژانحس تجارت ایتالیا، برای دومین سال پیاپی، نمایشگاه مشترک ماشین آلات و محصولات نساجی ایران (ایران تکس) را که قرار است در روزهای ۴ تا ۷ سپتامبر در تهران برگزار شود، سازماندهی کرده است.

سال گذشته، این نمایشگاه تجاری با حضور تعداد زیادی از تولید کنندگان ایتالیایی برگزار شد و در نمایشگاه امسال نیز ۲۴ شرکت تولید کننده ماشین آلات نساجی ایتالیا حضور خواهند داشت.

آلکس زوچی، رئیس اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در این باره گفت: «به لطف صنعت نساجی، ایران همواره یک بازار مهم برای ماشین آلات صنعت نساجی ایتالیا بوده است. تنش های جهانی در چند سال گذشته اکنون موجب کندی تجارت و بازرگانی شده، اما روند کاهش تنش های فعلی در حال گشودن چشم اندازهای تجاری جالب توجهی پیش رروی شرکت های ما شده است.»

آمارهای این اتحادیه موید رشد میزان فروش ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران است. در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۱۷، صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران به ۱۲ میلیون یورو رسیده، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال ۲۰۱۶ تنها ۲ میلیون یورو بوده است. بر اساس اعلام این اتحادیه : «بنابراین امسال به راحتی میزان کل صادرات ماشین آلات نساجی ایتالیا به راحتی از میزان ۱۶ میلیون یوروی سال ۲۰۱۶ بالاتر خواهد رفت.»

اتحادیه تولید کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، نمایندگی حدود ۳۰۰ تولید کننده ماشین آلات صنعت نساجی را بر عهده دارد. ارزش کل تولیدات این شرکت ها به حدود ۲.۷ میلیارد یورو می رسد که بیش از ۸۵ درصد کل آن به بازارهای خارجی صادر می شود. ۱۲ هزار نفر در این شرکت ها مشغول به کار هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×