اخبار فرش ماشینی

هیات تجاری لبنان وارد ایران شد

هیات تجاری لبنان به ریاست وزیر صنایع این کشور بامداد روز گذشته  وارد تهران شد و مورد استقبال مسئولان سازمان توسعه تجارت قرار گرفت.

وزیر صنایع لبنان قرار است امروز ضمن بازدید از نمایشگاه فرش دستباف، با مجتبی خسروتاج قائم‌مقام وزیر صنعت و رییس سازمان توسعه تجارت دیدار و گفت‌وگو کند.

بر همین اساس امروز با حضور فعالان اقتصادی دو کشور همایشی نیز با عنوان «فرصت‌های تجاری ایران و لبنان» در سالن مروارید خلیج فارس برگزار خواهد شد.

در هیات تجاری لبنان نمایندگان ۵۰ شرکت تجاری و بازرگانی این کشور حضور دارند که در مدت سفر دو روز خود به تهران در جلسات و مذاکرات رو در رو در محل تشکل‌ها و شرکت‌های ایرانی با همتایان خود مذاکره خواهند کرد.

هیات تجاری لبنان متشکل از فعالان اقتصادی این کشور در حوزه‌های بیمه، سیمان، مواد غذایی، پلاستیک، مبلمالن، دارو، تشک‌های طبی و معمولی، رنگ و رزین، لبنیات، تصفیه آب و فاضلاب، کابل برق، کاغذ، انرژی خورشیدی، دکل‌های مخابراتی، البسه شیر خشک و ساختمان است.

برنامه سفر هیات لبنانی سه‌شنبه ۹ شهریور به پایان می رسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×