اخبار فرش ماشینی

هیأت‌رئیسه انجمن صنایع نساجی ایران انتخاب شد

 

 

 

هیأت‌رئیسه انجمن صنایع نساجی ایران انتخاب شد

 

هفتصد و پنجاه و هشتمین نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران که نخستین جلسه هیأت‌مدیره دوره شانزدهم می‌باشد، در ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۱ در ساختمان شماره ۱ انجمن و با حضور اعضای اصلی برگزار گردید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این جلسه اعضای هیأت‌مدیره از نحوه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن ابراز رضایت کرده و از حضور پر شور اعضا در مجمع و انتخابات هیأت‌مدیره قدردانی و تشکر نمودند. در ادامه جلسه و بر اساس مفاد اساسنامه انجمن، نسبت به انتخاب هیأت‌رئیسه رأی‌گیری به عمل آمده و بر این اساس، آقایان مهندس محمد مروج حسینی به عنوان رییس هیأت مدیره، دکتر علیمردان شیبانی به عنوان نایب رییس، مهندس علیرضا حائری به عنوان دبیر و مهندس غلامرضا علیمردانی به عنوان خزانه‌دار به اتفاق آرا برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

در ادامه این نشست، هیأت‌مدیره در خصوص مسائل روز اقتصاد و صنعت نساجی کشور به بحث و بررسی پرداخته و در مورد نحوه تعامل بیشتر با اعضا و سایر نهادهای تصمیم‌گیری کشور و همچنین برگزاری جلسات طی دوره جدید تصمیماتی را اتخاذ نمودند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×