اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

در رکود بکاریم ، در رونق درو کنیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

بازاریابی صادراتی صنعت نساجی : مجله نساجی کهن 

این روزها، اگر پای صحبت صاحبان کسب وکارهای مختلف بنشینید، میبینید که اکثر آنها دست از کار کشیده و منتظر قضا و تقدیر هستند. ولی ما اساساً معتقدیم که انفعال اگر نتیجه بسیار بدتری را برای ما رقم نزند، قطعاً به بهبود شرایط هم کمکی نخواهد کرد. بنابراین در این جاده برفی و کولاکی، حرکت آهسته و هوشیارانه بهتر از توقف مطلق است؛ چرا که اگر توقف کنیم قطعاً زیر برف مدفون خواهیم شد ولی در صورتی که با احتیاط حرکت کنیم، اگر در دره سقوط نکنیم جان سالم به در خواهیم برد. با این استدلال به نظر می رسد که کسب وکارها باید با احتیاط، به فعالیت خود ادامه دهند. یکی از مهمترین مسائل در این برهه، بحث بازاریابی و تبلیغات است و یکی از مهمترین انواع بازاریابی، بازاریابی آنلاین است.

در دوران رکود و کاهش تقاضا، تبلیغات اهمیت بیشتری دارد
شاید تعجب کنید و معتقد باشید که در دوران رکود باید هزینه های تبلیغات را به عنوان یک هزینه غیر ضروری کاهش داد اما این تصور اشتباه است. در دوران رونق اقتصادی، معمولاً حجم تقاضا کمی از حجم عرضه بیشتر است و بنابراین طبق یک اصل ساده لانه کبوتری، حتی اگر کیفیت پایین یا تبلیغات نامناسبی هم داشته باشید، همیشه تعدادی مشتری مراجعه خواهند کرد. ولی در دوران رکود این موضوع برعکس میشود و تعداد متقاضیان از تعداد عرضه کنندگان کمتر هستند، بنابراین باید برای به دست آوردن آنها تلاش (تبلیغات) کنید.

 

استفاده از غفلت رقبا و افزایش سهم بازار
در شرایط رکود که اکثر افراد از فروش دست کشیده اند، فرصت مناسبی فراهم شده است که سهم بازار آنها را از آن خود کنید. بنابراین در این دوران، رقبای شما در حوزه تبلیغات، کمتر خواهند بود و هرچند ممکن است فروش بالفعل کاهش داشته باشد ولی سهم بالقوه از بازار افزایش مییابد.

امکان ورود به بازارهای خارجی
با افزایش قیمت ارز، فرصت مناسبی برای صادرکنندگان فراهم میشود که بتوانند محصولات خود را صادر کنند و این تهدید را به یک فرصت فوق العاده تبدیل کنند. برای استفاده از این فرصت، باید در بازارهای خارجی و بیگانه تبلیغات کنید. به کمک تبلیغات آنلاین، با داشتن یک وبسایت چند زبانه و چند ابزار محدود میتوان مخاطبان خارج از کشور را نیز هدفگیری کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مجله نساجی کهن با سابقه طولانی خود در صنعت نساجی و فرش ماشینی و آشنایی کامل با مطبوعات ، نمایشگاه ها ، رسانه های تخصصی و شبکه گسترده جهانی خود می تواند در معرفی محصولات و کالاهای نساجی و فرش ماشینی تولید شده شرکت های ایرانی به بازارهای جهانی نقش به سزایی داشته باشد

ما در مجله نساجی کهن با را ه اندازی دفتر مستقر در شهر استانبول – ترکیه در سال ۲۰۱۶ توانسته ایم تجربیات ارزنده ای در زمینه بازاریابی صادراتی کسب نموده و با شزکت های معتبری در این بخش همکاری نماییم.

 

خدمات تخصصی ما :

  • مشاوره رایگان در امور نمایشگاه های نساجی جهان
  • مشاور برگزار کننده بیش از ۲۰ رویداد نساجی در منطقه خاور میانه
  • انجام خدمات بازاریابی صادراتی
  • خدمات تولید محتوای صادراتی

 

برای آشنایی بیشتر با ما و اطلاعات تماس دفاتر ما در ایران و خارج از ایران اینجا کلیک کنید 

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×