جذاب‌ترین‌ها

هفتمین نمایشگاه بین المللی فرش، موکت و کفپوش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران

مقدمتان گلباران …

مفتخریم که یک بار دیگر و برای هفتمین سال پیاپی میزبان قدمهای شما عزیزان و فعالان صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش کشور هستیم.

شاید هفت سال پیش کسی فکر نمی کرد صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش کشور بتواند قابلیت های و توانمندی های خود را این چنین باشکوه و دیدنی به نمایش بگذارد. اما آنچه با لطف خداوند و حمایت انجام داده ایم توانسته تحسین همگان را برانگیزد و صنعت فرش ماشینی کشور را در تابلویی درخور و زیبا به جهانیان معرفی کند. امروز قطعاً نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش تهران در زمره بزرگترین و بهترین نمایشگاه های نساجی منطقه مطرح است و از نظر کیفی و کمی از استاندارهای بالایی برخوردار است و حتی موجب شده تا نمایشگاه های دیگر از حسن همجواری با آن بهره مند شوند.

در نمایشگاه امسال هم مثل سال گذشته با افزایش شاخص های کمی و کیفی روبرو بوده ایم که گزارش کاملی از آن بعد از نمایشگاه در اختیار شرکت های غرفه گذار و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین در نمایشگاه امسال می توانید طیف وسیعی از شرکت های تولیدکننده فرش ماشینی، موکت و صنایع وابسته را مشاهده نمائید که آخرین دستاوردها، طرح ها و نقشه های خود را به نمایش گذاشته اند. همچنین در بخش بازدیدکنندگان انتظار داریم بازدیدکنندگان حرفه ای از صنف فرش ماشینی تهران و ایران، خریداران، تجار و بازرگانان قدرتمند داخلی و کشورهای همسایه، هیات های تجاری و تجار خارجی به نمایشگاه بیایند. همچنین از آنجائیکه فرش و موکت و به طور کلی کفپوش ها از محصولات مورد علاقه خانواده ها و افراد غیرمتخصص جامعه نیز می باشد قطعاً شرکت های حاضر خریداران نهایی را نیز در نمایشگاه مشاهده خواهند کرد.

نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پیرو سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت که سال ۹۴ را سال رونق تولید نام نهادند و از سوی دیگر تاکید رئیس جمهور محترم بر اشتغال و توسعه صادرات غیرنفتی برآن شدیم تا هفتمین نمایشگاه بین المللی فرش، موکت و کفپوش را به نحو احسنت مدیریت و برگزار نمائیم.

کشوری که نمایشگاه های توانمند در سطوح بین المللی برگزار می کند دارای تشکیلات سازمان یافته و پیشتاز برای ارائه محصولات و شناخت نیازهای بازار جهانی در مقایسه با سایر کشورها می باشد. دولت محترم هم در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، توجه ویژه به بخش خصوصی و مهیا نمودن شرایط مناسب در حوزه تولید و صادرات را در راستای رونق اقتصادی و افزایش اشتغال همت بالایی برای تحقق این امر داشته است.

با توجه به اهمیت فرش ماشینی در صادرات ایران در بخش خصوصی تشکیل اینچنین نمایشگاهی و مداومت برگزاری آن مایه مباهات بخش خصوصی و راهبردی برای هموار نمودن مسیر صادرات و گذر از تحریم ها ارزیابی می شود.

قطعا علی رغم همه تلاش ها، نواقص و ایراداتی نیز در کار ما وجود داشته است که از تمامی عزیزان تقاضا می کنم نظرات و پیشنهادات و البته راه حل های خود را برای ما به طور مکتوب ارسال نمایند تا در دستورکار قرار گیرد. نمایشگاه خوبی را برای همه آرزو می کنم.■

(عظیم دستفال- رئیس هئیت مدیره شرکت اوراسیا نوید- مجری برگزاری نمایشگاه)

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×