اخبار نساجی

هشدار رایتل در مورد اقدامات سودجویانه احتمالی

 

هشدار رایتل در مورد اقدامات سودجویانه احتمالی

روابط عمومی شرکت رایتل با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال انجام تخلفات افراد سودجو در رابطه ارائه سیم‌کارت‌های این شرکت هشدار داد.

به گزارش همراهان نیوزدر این اطلاعیه آمده است : ارائه سیم‌کارت­های رایتل فقط برای شهروندان تهرانی و کرجی که پیش از این با مراجعه به وب سایت این شرکت به آدرس www.rightel.ir ثبت­ نام کرده­ اند و تنها با ایجاد دسترسی در وب­ سایت «رایتل» از طریق این اپراتور و صرفا از طریق تکمیل ثبت­ نام در این سایت مقدور است.

شهروندان دو شهر تهران و کرج توجه داشته باشند که هرگونه تماس که خواهان واریز وجه و یا هرگونه پرداخت خارج از دسترسی ایجاد شده در وب سایت رایتل می­باشد به طور قطع و یقین توسط افراد سودجو صورت می­ گیرد و لازم است شهروندان گرامی به اینگونه تماس­ ها پاسخ مثبت نداده و مراتب را به مراجع قانونی و یا مرکز تماس مشتریان رایتل به شمارۀ تماس ۲۳۵۹۸-۰۲۱ اطلاع دهند.

لازم به ذکر است رایتل در هیچ یک از شهرهای دیگر کشورمان هیچ برنامۀ اعلام شده ­ای برای پیش­ ثبت نام و واگذاری سیم­ کارت ندارد و در هنگام فرارسیدن زمان پیش ثبت نام در شهرهای دیگر، اطلاع ­رسانی عمومی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ضمنا در حال حاضر هیچ مجموعه، نهاد ، موسسه، شرکت و یا فردی دارای امتیاز واگذاری سیم­کارت­ های رایتل نیست و خرید سیم­ کارت­ های رایتل فقط با تکمیل ثبت نام از طریق دسترسی ایجاد شده از طریق وب­ سایت این اپراتور به آدرس www.rightel.ir امکان­پذیر است.

بر این اساس تمام اعلان­ های دیگر دارای ماهیت کلاهبردارانه بوده، فاقد صحت و سلامت بوده و مورد تایید این اپراتور نیست و رایتل از مراجع ذی­ صلاح قانونی درخواست دارد با هرگونه فعالیت مغایر با فرآیند اطلاع­ رسانی شده که یقینا فعالیتی کلاهبردارانه توسط افراد و گروه­ های سودجو است برخورد کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×