اخبار فرش ماشینی

نود درصد صنعت نساجی متعلق به بخش خصوصی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تجربه نشان داده تمامی صنایع و کارخانجاتی که مربوط به بخش خصوصی است با همه مشکلات موجود صاحبان آن نگذاشته اند درب کارخانه شان بسته شود و خیل عظیم کارکنان این واحد ها بیکار شوند

علیمردان شیبانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت صنعت نساجی، اظهار داشت: چند طرح بزرگ در زمینه صنعت نساجی در مراحل تصویب و گشایش اعتبار است که سرمایه گذاران آن همه از بخش خصوصی داخل کشورهستند.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۹۰ درصد صنعت نساجی متعلق به بخش خصوصی است که این از مزایای این صنعت بشمار می آید.

وی اذعان داشت: هم اینک در انجمن صنایع نساجی کشور ۴۰۰ عضو بزرگ مشغول فعالیت هستند ( که طبق اساس نامه انجمن می بایست یکی از دو شرط سرمایه ثبت شده ۱۰۰ میلیون تومان و یا ۵۰ کارگر بیمه شده را در مجموعه خودداشته باشند) و باید به این مهم توجه کرد که در این شرایط سخت و حساس این اعضاء توانسته اند برای ۴۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کنند.

شیبانی با اشاره به صدور ۱۰ هزار پروانه بهره برداری در صنعت نساجی، گفت: این واحد ها به صورت قانونی مشغول به فعالیت هستند اما تعداد واحد هایی که مجوز ندارند مشخص نیست.

شیبانی در پاسخ به این پرسش که تمرکز صنعت نساجی بیشتر در چه بخشی از کشور است،بیان داشت: بیشترین واحد ها در شهرهای کاشان، یزد ،اصفهان و مشهد و اکثراستانها مستقر هستند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: تجربه نشان داده تمامی صنایع و کارخانجاتی که مربوط به بخش خصوصی است با همه مشکلات موجود صاحبان آن نگذاشته اند درب کارخانه شان بسته شود و خیل عظیم کارکنان این واحد ها بیکار شوند.

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×