اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه ShanghaiTex 2013 با موفقیت به پایان رسید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه ShanghaiTex 2013، نمایشگاه شانگهای تکس 2013

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در صنعت نساجی (ShanghaiTex 2013) با موفقیت با شور و شوق زیادی از طرف حدود ۶۰،۰۰۰ بازدید کننده حرفه ای از کشور برگزارکننده و خارج از این کشور به پایان رسید.

با اینکه تعطیلات عمومی در چین وجود داشت، برخی از غرفه داران اظهار کردند که تعداد بازدید کنندگان به طور غیر منتظره بالا بود.

ShanghaiTex  چهار روزه از ۱۰-۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ برگزار شد و روزهای اول آن همزمان با تعطیلات عمومی جشنواره Duen پوکر چین بود.

Thomas Sifrig مدیر فروش برادران Loepfe که یکی از غرفه داران بود گفت: خوشحالم که بسیاری از بازدید کنندگان با وجود تعطیلات عمومی در چین برای بازدید به غرفه ما آمدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نمایشگاه ShanghaiTex 2013، نمایشگاه شانگهای تکس 2013

بیش از ۱،۰۰۰ شرکت پیشرو آخرین ماشین آلات برش زنی و محصولات خود را در طول این نمایشگاه که در زمینه های چاپ دیجیتال، رنگرزی، بافندگی، نخ ریسی و تکمیل بود ارائه دادند.

این نمایشگاه امسال بر روی موضوع ” تحول و ارتقا صنعت نساجی چین” تمرکز کرده بود؛ نمایش محصولات با راندمان بالا و فن آوری های سازگار با محیط زیست که به شرکت های صنعتی کمک می کند تا برای تحول و ارتقاء با هدف معرفی شدن به تقاضاهای بازار اقدام کنند؛ در این نمایشگاه بیشتر دیده می شد.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان از اطلاعات ارزشمند و نظرات کارشناسانانه ای در مورد محبوب ترین روندهای تکنیکی نساجی و روش های توسعه صنعت، مانند طراحی لباس ورزشی ۲۰۱۵، راهکارهای چاپ سازگار با محیط زیست، در بیش از ۲۰ سمینار و انجمن به میزبانی سخنرانان حرفه ای از سراسر جهان بهره مند شدند.

 

نمایشگاه ShanghaiTex 2013، نمایشگاه شانگهای تکس 2013

 

ترجمه: مجله نساجی کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×